T.Raumschmiere

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb ze afgelopen weekend gezien op het zomerparkfeest in Venlo. Het was niet zo mijn smaak dus ik ben verder gelopen. Toen ik later weer voorbij kwam lopen was het publiek massaal bekers naar het het podium aan het gooien,niet alleen lege maar ook halfvolle.
Dat vond ik een erge vreemde gewaarwording want ik kon op dat moment niet opmaken of dat als toejuiging of uitjoelen bedoeld was.
Later kreeg ik te horen dat de zanger naar het publiek gespuugt had, en dat konden de Venlonaren dus niet erg waarderen. Vervolgens is T.Raumschmiere gestopt met spelen en begon de zanger het publiek verrot te schelden.

Dus met andere woorden, een fantastisch optreden wat ik voor geen goud had willen missen.:dubbel:

Ik kan het toch even niet laten om te zeggen dat ik T.Raumschmiere echt heel erg goed vind, vooral live. Na em gezien te hebben op lowlands vorig jaar, en daarna op pinkpop met zn band erbij ben ik er van overtuigd dat deze man toch een ongeloofelijke bak energie op het podium brengt, iets wat weinig anderen hem nadoen, en dan heb ik het even niet over de muziek, maar puur over zijn gedrag op het podium.
En voor de mensen die alleen monstertruckdriver kennen en het een kutnummer vinden, download even The Game is not Over, misschien is dat meer jullie smaak.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back