[rhytmic industrial] Hatred v2.0

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Re: [rhytmic industrial] Hatred v2.0

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Een harde simpele beuktrack met spooky bekkens, en weirde geluiden.

hier klikken voor knarspiepbonk!

ik hoor medeforumers al: "is dat de kat van de buren?" "ooh nee, dat is de overstuurde bass" ooh ok - dan is het goed!

Beetje weinig afwiselling als je t mij vraagt - maar binnen het genre heb ik veel slechtere gereleasde stuff gehoord.
Ik vind persoonlijk dat er weinig echt toffe industrial gemaakt wordt - ik luister het ook nauwelijks meer - van een hele kast ant-zen zooi zijn misschien 10 cd's overgebleven. (Converter, Pain Station (ook converter), Winterkalte....).

Wat dacht je ervan om een dikke snare erin te gooien en ook oversturen?

als je t hard luistert komt het goed tot zijn raap!

Hatred v1.0 is de versie zonder de noise en de bekkens. Waarschijnlijk maak ik nog een v3.0 daar 2.0 op een paar puntjes nog wel verbeterd kan worden. Een snare komt er niet op, omdat ik dit nummer technoide en minimaal wil houden. Ik zelf hou wel van brute monotonie. Ik was in de jaren 80 nogal een fan van SWANS. :) Waarschijnlijk komen er nog wat extra bekkens/percussie bij, of meer noise. Overigens heb ik afgelopen zaterdag dit nummer al getest op de dansvloer, en hij deed het heel erg goed. Vrijdag op Cyberia en zaterdag 29ste op Medusa testen we even door. :)

Ben benieuwd wat voor takkeherrie ik in het kader van opvoeding weer moet doorstaan :D

Ik vind hem echt vet goed. Ingehouden, maar toch meedogenloos.

Ik zou zelf nog kijken of er wat spooky pads ofzo boven kunnen, die er ijl een beetje boven zweven af en toe.

biestig ...
dees is echt wel een lekker deuntje.

dat herriestuk in het midden vind ik iets minder de rest is super ... krat mag ik dit nummer gebruiken als ik een industrial dj setje mag neerzetten ergens

Ja hoor, dat mag wel hoor. Doe het zelf ook. :)

Back