Fade away

Dozart

Ouwe rot

Hoe vinden jullie 'm geworden?
Hij is af. Op zich niet meer van plan er nog dingen aan te veranderen. Maar magische, gouden tips zijn natuurlijk altijd welkom. :engel:

Dank jullie hartelijk!
Ik zou graag ook nog eens een keer wat nummertjes willen laten releasen. Of is dat tegenwoordig allemaal maar gewoon je meuk op youtube gooien en maar zien?

Heel heel erg mooi Dozart, heb er echt van genoten.. Puik werk, coole vocals..

Wat betreft je vraag : ik heb ooit onder Xenomorph Records geproduceerd, dat was een ramp. Ik werd/word niet uitbetaald. Dan heb ik maar beslist om al mijn muziek gratis te releasen, en ik voel me er veel beter bij. Youtube, ja. Veel succes ! :)

Heel heel erg mooi Dozart, heb er echt van genoten.. Puik werk, coole vocals..

Wat betreft je vraag : ik heb ooit onder Xenomorph Records geproduceerd, dat was een ramp. Ik werd/word niet uitbetaald. Dan heb ik maar beslist om al mijn muziek gratis te releasen, en ik voel me er veel beter bij. Youtube, ja. Veel succes ! :)

Danken schön!

Ja, twijfel daar nog wel wat aan, om het zomaar op youtube te zetten. Ik weet ook niet zo goed hoe dat vervolgens dan te promoten. Plus ik zou eerst eens al m'n nummers release-klaar moeten maken.

Bijzondere track dit. Sfeervol en origineel en mooi met de vocal gespeeld. Petje af.

Hartstikke bedankt. Vocal zelf gedaan.
Dit topic loopt echter nog voor geen meter helaas, ondanks de goede commentaren. :)

Laatst gewijzigd:
Tja, troost je met de gedachte dat kwaliteit en populariteit totaal losstaande grootheden zijn.

Het nummer zelf is nice. Misschien alleen een beetje veel hoog (in de hat, vocal en sommige effecten)? Zo snijdt de boel rond 3:46 nogal door mijn speakers. Vooral die sweep lijkt daar debet aan.

Tja, troost je met de gedachte dat kwaliteit en populariteit totaal losstaande grootheden zijn.

Het nummer zelf is nice. Misschien alleen een beetje veel hoog (in de hat, vocal en sommige effecten)? Zo snijdt de boel rond 3:46 nogal door mijn speakers. Vooral die sweep lijkt daar debet aan.

Thnx man! Zal er nog eens naar kijken. De white noise sweep in combi met de pad lopen daar idd een beetje scherp door elkaar heen. Interference. ;)

Back