Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn Hemel. Wat een anti-reclame voor die Akai zeg. Ik zap te snel weg bij deze McD. reclame om gezien te hebben dat het een MPC is. Goed gespot.Ik zal het nog eens aandachtig bestuderen
Enfin, enigzins on-topic, maar niet helemaal - als je dit gezien hebt wil je nooit meer een MPC. Cringefactor 100.

Het valt me op dat er een hele boel mensen bezig zijn met youtube-synth kanalen, zonder enig muzikaal talent, of zelf inzicht in synthese te hebben. Ik vraag me af waar ze die reusachtige studio/materiaalbudgetten vandaan halen en hun overtuiging dat ze iets interessants of nuttig te vertellen hebben.Nog eentje dan. Onderstaande flapdrol loopt weer eens door het bos te filosoferen. Over waarom je een hardware synth zou kunnen nemen i.p.v. software. Een reclame voor de branche is het niet echt. Hoe zelfingenomen en wat een lachwekkend "Allo Allo" accent:
https://youtu.be/YrtLZ1fFkgk
Ik weet niet of ik dit zo slecht vind dat het leuk wordt (zie Monty Python) of dat ik dit eenvoudigweg irritant vind.![]()
dit zijn gewoon clickbait filmpjes met de juiste termen erbij om veel views te halen. Dat filmpje van BoBeats ook over de Roland TR8s, gewoon wat specs van het internet halen en daarover 10minuten bazelen zonder enige hands-on ervaring. Best triest.

En dat blijkt te kloppen, daar ben ik dus mooi met open ogen ingetuind... Zo gaat dat online, fake news en ook fake filmpjes...Ik dacht eerst dat de synthstukjes waren geoverdubd door een grappenmaker.