rhodes Rhythmatic Movements Lid sinds 17 december 2004 Berichten 272 Locatie Overijssel 20 april 2018 #1 Mijn inzending voor de #VOLCAJAMII competitie van de Korg volca series group op facebook. Lake on Wan - Iration Enjoy!
Mijn inzending voor de #VOLCAJAMII competitie van de Korg volca series group op facebook. Lake on Wan - Iration Enjoy!
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 20 april 2018 #2 Wow, die is goed gemaakt zeg. Jij kunt er wel wat van. Zeer professioneel.. en ik die mijn V-synth XT heb verkocht omdat het té moeilijk was voor me Erg chille en groovy plaat, I liked it a lot. Veel succes met je inzending !
Wow, die is goed gemaakt zeg. Jij kunt er wel wat van. Zeer professioneel.. en ik die mijn V-synth XT heb verkocht omdat het té moeilijk was voor me Erg chille en groovy plaat, I liked it a lot. Veel succes met je inzending !
Robi Hega Lid sinds 22 juli 2014 Berichten 4.820 Locatie Groningen 20 april 2018 #3 Heerlijke track; erg meeslepend. En wat een geweldige gear heb jij zeg!