Tom 32
Gepokt en gemazeld
Dat hoor je niet vaak, maar fijn dat ik een 'collega' heb.Verder ben ik huisman

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat hoor je niet vaak, maar fijn dat ik een 'collega' heb.Verder ben ik huisman

In de natuur zijn. Dat is altijd fijn![]()
Als het kan qua tijd in het voorjaar/zomer van 's morgens heel vroeg tot laat in de middag struinen in een natuurgebied en een lekker stuk wandelen.
Verrekijker mee voor de vogeltjes, rugzakje voor eten/drinken en veldkrukje. Wel moet het een beetje goed weer zijn, dit jaar nog niet veel geluk daarmee...Op een rustige en mooie plek in de natuur wat pielen en spelen, lekker in het zonnetje, dat maar 'ns proberen.
Gewoon lekker luisteren naar de omgeving is ook al fijn hoor
Ik zie zo vaak mensen in de mooiste natuur druk bezig met hun telefoon. Kijk om je heen, ruik en geniet!
Maar lekker lopen in de natuur in een mooie omgeving brengt je ook in ontspannen toestand en ben je misschien ook wat ontvankelijker om creatieve ideeën de vrije loop te geven. Wil het met die Sonicware toch 'ns proberen, het is ook gemakkelijk mee te nemen. Begin met wandelen op zo'n dag al heel vroeg in de ochtend, vooral als het later op de dag warm gaat worden. Het tempo gaat sowieso na het middaguur vaak een stuk naar beneden en met langere pauzes. Om dan 'ns een uurtje te pielen, dat past misschien wel in de flow van de dingen. 

Ik heb er ook wel eens aan gedacht om een goede outdoor microfoon te kopen. En dan lekker overal opnemen. Maar dan doe ik er waarschijnlijk niks mee. En ik kan die geluiden hier gratis downloadenBen je misschien ook wat ontvankelijker om creatieve ideeën de vrije loop te geven.
Ik heb er ook wel eens aan gedacht om een goede outdoor microfoon te kopen. En dan lekker overal opnemen.
(en voor de eieren en het vlees)
Gaaf! Ik zou ook varkens willen, maar ik weet ik niet of ik me er toe zetten kan om ze op te eten.Naast muziek:
Ik heb kippen, kalkoenen en varkens voor de hobby(en voor de eieren en het vlees)
En ik ben natuurliefhebber![]()

Vind ik ook leuk, als het lukt. Sowieso dingen maken: koken, knutselen, videofilmpjes, foto's, websites etc.- Klussen (ja, dat is ook echt een hobby geworden)

Ja varkens zijn echt heel leuke beesten! Ieder varken heeft zijn eigen karakterGaaf! Ik zou ook varkens willen, maar ik weet ik niet of ik me er toe zetten kan om ze op te eten.
Laatst moest ik ergens in de middle of nowhere ergens zijn en liepen er iets van 10 varkentjes in de wei, die kwamen me vrolijk begroeten met zijn allen, superleuk!
Het is jammer dat varkens geen eieren leggen, anders kan ik ze daar nog voor nemen, en anders toch maar voor de gezelligheid. Alleen die rotzooi die ze maken..![]()