Clips

Robi

Hega
Het leek me even een leuk idee om hier wat links van wat clips (waarvan sommigen al uit de 'oude doos' komen) te plaatsen, die ik bij mijn tracks heb gedaan.
Hopelijk heb ik niet gelijk teveel geplaatst; wat ook weer voorkomt uit een zeker enthousiasme bij mij.

Keek en luisterde net naar "Fear".. knappe track en video.. heel erg duister, I liked it. Alleen was er weer zon'n super raar overgangetje.. Maar dat stoorde niet, ik begin je zo te kennen, ook al verbeter je erop. :okdan:

Tweede video kijk en luister ik later. Feedback volgt !

Goed dat je zo positief ingesteld bent, Robi.. ik ga graag met zulke mensen om 8~

:luv:

Hele toffe clipjes! Muziekjes zijn lekker vaag inderdaad... zitten leuke stukjes tussen. Merk alleen dat er vaak drumloopjes tussen zitten die erg mono en op de achtergrond lijken, waardoor het net niet lekker past. Dat valt extra op omdat de synths wel mooi en breed zijn vaak.

Keek en luisterde net naar "Fear".. knappe track en video.. heel erg duister, I liked it. Alleen was er weer zon'n super raar overgangetje.. Maar dat stoorde niet, ik begin je zo te kennen, ook al verbeter je erop. :okdan:

Tweede video kijk en luister ik later. Feedback volgt !

Goed dat je zo positief ingesteld bent, Robi.. ik ga graag met zulke mensen om 8~

:luv:

hoi Gloomy,

Bedankt voor je reactie.

Probeer inderdaad postief ingesteld te zijn.
Dat was trouwens in het verleden wel anders bij mij.
Ben daar gelukkig ook wel in veranderd.

Wat betreft Fear.
Deze had ik wat langer gemaakt (bij 2.44); had ik eigenlijk niet moeten doen.
Beetje geforceerd hierin bezig geweest.

Hele toffe clipjes! Muziekjes zijn lekker vaag inderdaad... zitten leuke stukjes tussen. Merk alleen dat er vaak drumloopjes tussen zitten die erg mono en op de achtergrond lijken, waardoor het net niet lekker past. Dat valt extra op omdat de synths wel mooi en breed zijn vaak.

Bedankt ook voor je reactie :okdan:
Het was mij niet opgevallen dat er drumloopjes tussen zitten die erg mono klinken en op de achtergrond lijken te zijn.
Zal daar eens goed op gaan letten.

'Blue' is erg op zijn Wally Badarou. 'Lost in space' is best creepy kwa sound.
Alleen 'Nightwalk' klopt iets niet kwa harmonie; je kunt dissonantie gebruiken maar doe dat met mate. Vind ik niet zo geslaagd.
Ik zou best eens willen weten of je dit allemaal met plugins hebt gedaan of is er ook hardware bij gebruikt.

De tweede heb ik net geluisterd.. "Blue".. ik heb er echt van genoten.. Heel erg goed gemaakt. Hoelang ben je nou weer aan het produceren geslagen ?

Meer feedback volgt !

Goeds,

Gloomy.

'Blue' is erg op zijn Wally Badarou. 'Lost in space' is best creepy kwa sound.
Alleen 'Nightwalk' klopt iets niet kwa harmonie; je kunt dissonantie gebruiken maar doe dat met mate. Vind ik niet zo geslaagd.
Ik zou best eens willen weten of je dit allemaal met plugins hebt gedaan of is er ook hardware bij gebruikt.

Dank je wel voor je feedback.
Bij Nightwalk heb ik partijen gebruikt van gitaar, bas en drums uit de Digitech Trio+ en deze overgezet in Ableton (bas en drums in midi).
Heb verder ook nog wat plugins gebruikt (ondermeer Kontakt).
Het klopt inderdaad dat het niet helemaal klopt qua harmonie; dat vind ik ook wel erg jammer.

Creatief!

Mijn eigen muziekjes van een paar jaar terug, kan ik eigenlijks nauwelijks meer aanhoren.. Behalve misschien soms in melancholische buien... :-)

Thanks man, ik heb 'm gedownload.. Windows Defender gaf wel een waarschuwing, maar die heb ik genegeerd.. ;-):

Weet je het wel zeker dat het de elite was die laatst vanalles kapotmaakte op je pc? ;-)

:koffie:

"Lost in Space" daarnet beluisterd, niet gekeken.. teveel prikkels, en lekker surfen op het Web :)

Was helemaal niet slecht, maar ik ga, zoals je weet, vaak af op mijn gevoel.. en ik voelde plots irritatie opkomen, misschien door de rare structuur, de plots andere overgangen, enz..

Al bij al, ik heb me geabonneerd op je YT-kanaal :)

I'll be back ! :doei:

Back