Sherman Quad Modular Filter

Origineel geplaatst door Cisco
Nou... ik mag me zins kort de gelukkige eigenaar noemen van Qmf #52! :P

Ik ben niet gauw jaloers, maar..........nee hoor, ik ben nog steeds niet jaloers. Maar het is wel een verschrikkelijk mooi ding inderdaad. Ik meen in de FM is er ooit nog eens een heel artikel aan gewijd (heb ik nog liggen ergens) en toen zat ik ook al te kwijlen. Gezien de zeldzaamheid vind ik het knap dat je er de hand op heb kunnen leggen! Ben wel benieuwd naar je ervaringen ermee (aan MP3's heb ik toch niets met mijn telefooninternetverbinding).

Gefeliciteerd :mega:

Ben ik eigelijk ook best benieuwd naar :)

gelukkig heb je niet No 34 :D

WARNING / ALERT : STOLEN QMF, SERIAL NUMBER 34 :

If somebody else than the Sherman factory itself is offering Sherman QMF FOR SALE, serial number 34 : this QMF has been stolen recently in London (Brixton) on May 15.

rukken.gif

Als je'm al gekocht hebt zou ik me daar niks meer van aantrekken, anders ben je mooi je geld kwijt...

Origineel geplaatst door marcuuu
Ben ik eigelijk ook best benieuwd naar :)

gelukkig heb je niet No 34 :D

WARNING / ALERT : STOLEN QMF, SERIAL NUMBER 34 :

If somebody else than the Sherman factory itself is offering Sherman QMF FOR SALE, serial number 34 : this QMF has been stolen recently in London (Brixton) on May 15.

Ik vraag me af of het niet mogelijk is om zelf een soort van filterbank te maken met modules uit een modular en die dan in een mooi kastje te zetten?

Origineel geplaatst door manvsmachine
Ik vraag me af of het niet mogelijk is om zelf een soort van filterbank te maken met modules uit een modular en die dan in een mooi kastje te zetten?
ongetwijfeld.

ik ga als k eindelijk weer s vrije tijd heb met de soldeerbout aan de gang. eerste project wordt een filter wrschnlk. tzal wel geen sherman zijn, maar t is een begin! wie goeie schema's liggen heeft: hier met die handel!

Origineel geplaatst door divi
ongetwijfeld.

ik ga als k eindelijk weer s vrije tijd heb met de soldeerbout aan de gang. eerste project wordt een filter wrschnlk. tzal wel geen sherman zijn, maar t is een begin! wie goeie schema's liggen heeft: hier met die handel!
k zou zeggen meld je aan op het diy forum! het is net weer online

Origineel geplaatst door divi
:okdan:

is het indiscreet om te vragen hoeveel je betaald hebt?

Ik denk dat ik enigzins van een mazzeltje mag spreken, heb er $2900 voor betaald... en dat is ongeveer 2400 euro. Omzetbelasting was 160 euro en invoerrechten waren 28 euro! Daar snap ik nog steeds niks van?! :confused:
Reken maar eens 17% van 2400 euro uit! ;)
Het serienummer is trouwens 53 ipv 52, en NEE ik heb niet alleen de foto!!! woahaha...
Beloof dat ik een demo maak! Ben daar nou eenmaal niet zo snel mee aangezien ik thuis nog steeds geen netverbinding heb?! :(

je mag bij mij die demo wel opnemen en op internet zetten... (en dan per ongeluk de sherman laten staan :duivels: )

Origineel geplaatst door Croaton
je mag bij mij die demo wel opnemen en op internet zetten... (en dan per ongeluk de sherman laten staan :duivels: )

Oke! Ik geef je de foto... :dubbel: :D

Hey Cisco! We wachten nog steeds met smart op je demo :)

Back