Dr. Evil - Story of my life in 120

In vergelijking met je andere tracks vind ik deze minder sterk.
De kick ligt vrij dood in de mix, ik denk overigens ook dat je een keuze moet maken tussen de elementen, welke je voor aan de mix wilt hebben of op de achtergrond.

Het klinkt een beetje inspiratieloos naar mijn mening.
Misschien snap ik de insteek van de track niet, dat kan ook natuurlijk :)

Bedankt voor het luisteren en waarschijnlijk heel terrechte kritiek! Aan de andere kant was mijn bedoeling om het gevoel over te brengen van work,eat,sleep,work,eat,sleep,...,dus daarin ben ik wel geslaagd heheh.

En deze track is er gekomen na een lange periode van droogte in de studio , mijn flow was gebroken door kapotte instrumenten,kind en gezin en het warme weer MAAR dat is inmiddels allemaal opgelost :p , op naar de volgende!

Kan aan mij liggen hoor maar ben niet echt gecharmeerd van die lage 'boem' drum. Vind ik persoonlijk iets te veel van het goede. Te overheersend naar mijn smaak.

Stel je vervangt die door brushes op een snare drum of een zachter klinkend percussie instrument dan zou het zo maar kunnen gebeuren dat het allemaal beter uit de verf komt.

Meestal geniet ik van de meeste van je nummers, maar dit was toch een negatieve uitschieter.. Ik vond'm niet goed dus.. rare structuur, geen leuke geluiden, geen deftige melodieƫn, super saai, weinig automations, gaat nergens heen, enz..

Zoals je zegt, laat deze maar mooi in de kast liggen en kom op de proppen met een knaller van een track. Succes ! :koffie:

De mix was voor mij zo agressief en metalig dat ik moeilijk een mening kan vormen wat ik er verder inhoudelijk van vind.

Back