Jawel geluid!!!! 
Hij zit nou in elkaar en ondanks de piepende geluiden vraag ik me toch af of ik het goed heb gedaan. Ik krijg wel geluid maar niet uit elke combinatie van aanraakpunten
. Ik ben nou wel bezig (tijdelijke) andere aanraakpunten te maken van wat punaises en draad, misschien dat het dan wat beter gaat. Als ik de baterij aansluit(ik heb de schakelaar nog niet er tussen gezet) hoor ik ruis is dit normaal? Overigens is het soms helemaal stil. Oh ja hij begint soms al geluid te maken als ik maar 1 punt aanraak.
Het speakertje heb ik met wat draad vast gesoldeerd dat ik nog had liggen. Is hier speciaal beter draad voor?
In ieder geval heb ik het hele soldeerwerk nog even nagekeken. Hier en daar nog wat opnieuw gesoldeert. Vooral het ic voetje bleek lastig voor mij als noob.
Er komt geluid uit en daar ben ik blij mee maar ik denk ook dat het wat beter kan, misschien dat iemand nog sugesties heeft.
Oh ja ik moest nog een gaatje maken, nummer 46 was niet geboord namelijk. Voor de rest klopte alles, beschrijving enzo.

Hij zit nou in elkaar en ondanks de piepende geluiden vraag ik me toch af of ik het goed heb gedaan. Ik krijg wel geluid maar niet uit elke combinatie van aanraakpunten
. Ik ben nou wel bezig (tijdelijke) andere aanraakpunten te maken van wat punaises en draad, misschien dat het dan wat beter gaat. Als ik de baterij aansluit(ik heb de schakelaar nog niet er tussen gezet) hoor ik ruis is dit normaal? Overigens is het soms helemaal stil. Oh ja hij begint soms al geluid te maken als ik maar 1 punt aanraak.Het speakertje heb ik met wat draad vast gesoldeerd dat ik nog had liggen. Is hier speciaal beter draad voor?
In ieder geval heb ik het hele soldeerwerk nog even nagekeken. Hier en daar nog wat opnieuw gesoldeert. Vooral het ic voetje bleek lastig voor mij als noob.
Er komt geluid uit en daar ben ik blij mee maar ik denk ook dat het wat beter kan, misschien dat iemand nog sugesties heeft.
Oh ja ik moest nog een gaatje maken, nummer 46 was niet geboord namelijk. Voor de rest klopte alles, beschrijving enzo.
, wat een lol!! Je kunt er zelfs radio mee ontvangen, te gek!
?