Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is zoiets ook te doen voor iemand die dr geen zk van afweet...en die knopjes shit ziet er ruig uit

Origineel geplaatst door sander
En waar blijven de samples![]()

outputje aan gesoldeerd, kabeltje ertussen, klaar 

Origineel geplaatst door Niel
vet![]()
moet die van mij nog in elkaar zetten .......![]()

Origineel geplaatst door Twiki
Niet van het kitje maar "eigen" ontwerp met smd in een oude sigarendoos.
erg mooi!
ik ga ook eens zo'n doosje in elkaar zetten. lijkt me erg leukOrigineel geplaatst door SILML75
ik ga ook eens zo'n doosje in elkaar zetten. lijkt me erg leuk

Origineel geplaatst door cadra
ik heb de mijne zo in mn mixer geprikt, geen enkel probleemoutputje aan gesoldeerd, kabeltje ertussen, klaar
je kunt in principe niks opblazen, omdat de impedantie van een line in 100kohm is en die van een speaker 8 ohm. het signaal is gewoon goed zoals het is, blijkt.
overigens kun je ipv een travo de output ook in een gewone huis tuin en keuken DI box steken (indien beschikbaar). die bevatten ook een travo, met daarbij een speaker emulator... maargoed, voor mij werkt inprikken ook gewoon.![]()
zolang je em niet aan de 220volt hangt kan er niet echt iets misgaan... of je moet er een XLR plug aan maken en em in een input met phantom power steken, maar ik neem gemakshalve even aan dat je dat toch al niet van plan wasOrigineel geplaatst door dob
Maar... is het nou veilig voor m'n fikken om 'm aan te sluiten ook dan....?! Dat ik niet ineens zwaar volts erop heb.... damn, begreep ik maar IETS van ware electronica....
op een gewone line-in staat geen stroom