Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Nu gebeurt het weer, het deel over Apple daar wordt niet op gereageerd maar wel over Nestle.
Apple komt regelmatig voor op het forum en als het over uitknijpen gaat dan weten ze prima hun weg daar in te vinden maar daar hoor je nooit iemand over.

Dat is ook zo maar het is nogal eenzijdig om het iedere keer weer over Uli te hebben, elke keer dezelfde verhalen en ook dezelfde reakties inclusief mijzelf, zo ondertussen weten we het allemaal wel.
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen elke weer in de repetitieve stand gaat.
Waarschijnlijk zullen er leden dan opmerken dat het zo lekker is om zo nu en dan te kankeren over sommige dingen.
Volgens mij ben jij de gene die hier steeds in de repetieve stand gaat.

Ik heb het over Behringer enkel in de context van enorm lage prijzen, kapot maken van markt, en mindere kwaliteit leveren, dat is voor mij relevant. Wat jij zegt over dat uitknijpen van werknemers, daar heb ik toch helemaal geen last van, waarom zou ik daar over klagen?

1739886067214.png

Bij aankoop van 3 clones gratis lidmaatschap van de Behringer Defence Force: Order of Uli met een echt plastic harnas.

Laatst gewijzigd:
Volgens mij ben jij de gene die hier steeds in de repetieve stand gaat.
Jullie beginnen iedere keer weer over behringer, niet ik.
Ik heb het over Behringer enkel in de context van enorm lage prijzen, kapot maken van markt, en mindere kwaliteit leveren, dat is voor mij relevant. Wat jij zegt over dat uitknijpen van werknemers, daar heb ik toch helemaal geen last van, waarom zou ik daar over klagen?
Ik begon niet over uitknijpen van werknemers, beter lezen want daar begon @Phontaq over, ik zei dat ik daar niets over had gelezen maar als hij dat vertelt dan zal er wel iets van kloppen omdat ik aanneem dat die lage prijs ergens vandaan komt, maar misschien knijpt Uli mensen in zuidoost Azië helemaal niet uit, misschien kan @Phontaq daar 'ns wat bewijsmateriaal van overleggen want als je dit soort dingen zegt dan moet je ook met bronnen komen, we wachten z'n reaktie af?

Het kapotmaken van de markt door Behringer is één kant, sommigen hebben het daardoor moeilijk, aan de andere kant kan je zeggen dat een aantal fabrikanten de prijs kunstmatig hoog houden en niets doen om de consument tegemoet komen maar liever zien dat sommigen het geluk hebben dat ze collector items kunnen kopen en de rest het kan vergeten.
Sommigen hadden een deel van hun produktie ook kunnen uitbesteden in Azië zoals veel bedrijven doen maar ze vonden het wel best om na tig jaar nog steeds een model D voor 4 ruggen te verkopen ipv voor de helft of zo.
Every side has two stories en zo is het met Behringer net als de rest maar bij sommigen hier klinkt het alsof Behringer the devil in disguise is.

Attachments

• middeleeuws-ridder-zwaard-foam-0-3288691493.jpg
    middeleeuws-ridder-zwaard-foam-0-3288691493.jpg
    49,1 KB · Bekeken: 64
Ik denk dat ze in Congo wel wat anders aan hun hoofd hebben momenteel.
Is het niet bongO of congA ipv Congo? Of hebben we het hier wee niet over Miami soundmachine? 🌴

Miami Soundmachine die gasten werden door Roland betaald om die TR727 aan de man te brengen, sellouts! :P

Wel grappig eigenlijk dat mensen die niks met Behringer te maken willen hebben, hele dagen vullen met gal spugen ove alle nadelen van Behringer.

Je kan ook zeggen, tja het is niet echt mijn merk.. en je gaat weer verder met je leven.
Ik vind het wel grappig dat Behringer met laag geprijste producten komt en Midas en Klark en Teknik nog steeds premium apparatuur maken terwijl ze onder dezelfde paraplu hangen. Dit zijn geen kleine spelers in het hoog pro-audio segment.

Even losstaand van de zogenaamde analoge gear die paar jaar onder de naam Klark & Teknik is uitgebracht. Klark & Teknik heeft stabiele DSP units die naam en faam hebben gemaakt onder Pro-audio engineers.

Ik begon niet over uitknijpen van werknemers, beter lezen want daar begon @Phontaq over, ik zei dat ik daar niets over had gelezen maar als hij dat vertelt dan zal er wel iets van kloppen omdat ik aanneem dat die lage prijs ergens vandaan komt, maar misschien knijpt Uli mensen in zuidoost Azië helemaal niet uit, misschien kan @Phontaq daar 'ns wat bewijsmateriaal van overleggen want als je dit soort dingen zegt dan moet je ook met bronnen komen, we wachten z'n reaktie af?
Zoals je wilt: In 2023 hebben de medewerkers in China gestaakt vanwege de slechte werkomstandigheden en extreme security-maatregelen (bron). In 2017 was er ook al een collectieve actie vanwege de slechte chemicaliën en ventilatie op de werkvloer (bron). In China ga je echt niet zomaar staken denk ik dan.

Op Glassdoor (het Trustpilot van bedrijven, met o.a. reviews van geverifieerde medewerkers) is slechts 6% van de Behringer-medewerkers te spreken over het gedrag van hun eigen CEO (bron). De interne reviews liegen er ook niet om, ik ken weinig bedrijven met zoveel 1-ster ratings. Ter referentie: Onder de Apple-medewerkers waardeert 88% hun CEO en bij Roland 78%.

Uiteraard doen Uli en Behringer in de media lekker aan damage control.

Sorry ik ben ze aan het opkopen ;)
Leuke naam Euronen 🤣 die wil ik wel
Ben benieuwd of deze binnen 2 jaar nog zullen werken: voor zover ik gelezen heb zitten er een twaalftal calibratiepunten in en die terug afstellen zonder enige informatie lijkt me gekkenwerk.

Zoals je wilt: In 2023 hebben de medewerkers in China gestaakt vanwege de slechte werkomstandigheden en extreme security-maatregelen (bron). In 2017 was er ook al een collectieve actie vanwege de slechte chemicaliën en ventilatie op de werkvloer (bron). In China ga je echt niet zomaar staken denk ik dan.

Op Glassdoor (het Trustpilot van bedrijven, met o.a. reviews van geverifieerde medewerkers) is slechts 6% van de Behringer-medewerkers te spreken over het gedrag van hun eigen CEO (bron). De interne reviews liegen er ook niet om, ik ken weinig bedrijven met zoveel 1-ster ratings. Ter referentie: Onder de Apple-medewerkers waardeert 88% hun CEO en bij Roland 78%.
Het zal in sommige gevallen waarschijnlijk niet okay zijn maar je had het over uitknijpen, dat vertaal ik in te lage betaling en niet dingen die verband houden met chemicaliën, ventilatie enz en ze staken.
Staken klinkt minder dramatisch dat bij dat andere bedrijf waar men uit de ramen sprong door de slechte werkomstandigheden, het lijkt me stug dat 88% dan zo te spreken is terwijl anderen uit de ramen willen springen, daar zit enige tegenstrijdigheid in?
Diegenen die zo tevreden zijn bij Apple dat zullen waarschijnlijk de engineers zijn, vooral het hoger opgeleide personeel en niet die aan de lopende band in China en bij Behringer zal het 't zelfde zijn, het produktiepersoneel hebben zo nu en dan klachten en problemen en de ingenieurs die zullen wel happy zijn met hun job.

Maar ze zijn niet de enigste, ook hier in het West Europa lees je over slechte omstandigheden in oa distributiecentra en Amazon in Amerika schijnt echt dramatisch te zijn, grote bedrijven gaan nu eenmaal over lijken en vooral bij het lagere personeel.
Maar waarom wel in een draadje het benoemen ivm Behringer en als het over Apple gaat op het forum horen we er vrijwel nooit iets van, de kritiek blijft nogal eenzijdig in deze gevallen, prima als je zo begaan bent met de medewerkers bij Behringer maar benoem het voortaan dan ook bij andere bedrijven die op het forum genoemd worden.

Maar waarom wel in een draadje het benoemen ivm Behringer en als het over Apple gaat op het forum horen we er vrijwel nooit iets van, de kritiek blijft nogal eenzijdig in deze gevallen, prima als je zo begaan bent met de medewerkers bij Behringer maar benoem het voortaan dan ook bij andere bedrijven die op het forum genoemd worden.
Nogmaals: dit is een synthforum – geen fruitforum of techforum – en deze gehele thread gaat over Behringer specifiek.

Maar goed, ik geef het op.

Gloria belandde niet voor niets in een rolstoel...
Dat ik dit, als doorgewinterde gloria esteFAN nog niet wist verbaast me enorm… Thanks 4 The scoop :)

Back