Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Zou iemand met zo’n ding een test draadje willen aanmaken met files attaged? 1 bewerkt en 1 onbewerkt dan kunnen we onze overdrive’s vergelijken

Laatst gewijzigd:
Behringer komt binnenkort ook met klonen van jouw favoriete 80s/90s action figures op de markt.
1751199241602.png

Haha, nooit!
Heb hier nog wat clones en een prima Behringer Truth monitor. Altijd fijn geweest om aan mn dj mixer te hebben hangen.

Nog niet…. :D
Nog 3 dagen en dan hebben we de eerste XR18 6 jaar.
De tweede tikt bijna de 4 jaar aan en die staat nagenoeg elke dag aan.
Minimaal 3 uur en soms veel langer.
De XR32 hebben we langer dan 7 jaar (toen beheerde ik de rekening van de band nog niet, dus kan niet zien hoe lang)
Alles kan kapot, maar tot dusver geen klagen.
Ik heb meer twijfels bij de Mackie DL32s die we onlangs als vervanger van één van de XR18's hebben gekocht. Die wordt zo heet, dan kan niet gezond zijn.

Ik word echt 0,0 enthousiast van Behringer. Sterker nog, ik begin er een hekel aan te krijgen. Inspiratieloze zooi is het imo. Ik heb ooit eens een domme fout gemaakt een MS-1 te kopen, en daar is de sequencer nu gewoon dood. Een ander voorbeeld was de eurodesk mixpaneel, waar echt meer ruis uit kwam dan muziek, en dan vielen er ook nog gaandeweg kanalen uit.
Dus NEE ik moet het niet meer, het is enkel maar weer meer troep op de vuilnisbelt.

Laatst gewijzigd:
Back