Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mja, ook niet altijd.tevreden
Tuurlijk, maar andere merken zijn ook niet altijd even goed.Mja, ook niet altijd.
ik ooit een een mengtafel van ze en die deed het vooral goed als ruisgenerator.
Behringer van 'vrogger' is niet Behringer van nu.Mja, ook niet altijd.

Kijk ik heb ook een leuke verzameling horloges,schaamteloos kopiëren

repareer jij die dan of voor eigen gebruik?Ik heb enkele Model D's hier gehad die onoplosbare problemen hadden met de pitch, dat ging zo uit het niets gewon meerdere noten omhoog en omlaag.
Klopt inderdaad.Ik zit er aan te denken om een keer iets van Behringer te kopen puur om er ook iets van te vinden.
Heb het gevoel dat ik er niet echt bijhoor totdat ik een mening over Behringer heb.
Voor monofoon kies dan een Neutron of wellicht de nieuwe Proton, ik vind de Neutron zeer geslaagd als monofone bak.Ik zit er aan te denken om een keer iets van Behringer te kopen puur om er ook iets van te vinden.
Waarom, als is het niet ervaringsgericht dan kan je toch aan de hand van je impressies wel iets zeggen over de mogelijkheden die je ziet of de klanken die je hoort?Heb het gevoel dat ik er niet echt bijhoor totdat ik een mening over Behringer heb.
hahaha, dat moet lukken!!Klopt inderdaad.
En dan moet je het vervolgens wel hélemaal afzeiken en vervolgens weer lyrisch zijn als er weer iets nieuws wordt uitgebracht.
![]()
Je Quantum nog niet zat lees ikheb van de model D een multi sample met round robin patch gemaakt op de Quantum en klinkt echt dik. Echt mooie poly sounds.
Vind het wel gaar hoe je op de Quantum multisamples moet maken.
mooi!Ik bedoelde het zelf ook niet heel serieus verder. Ik loop ook maar wat te trollen ^^Verder vind ik niet zo veel. veel lopen ook gewoon te trollen.
Echt iedere synth die ik heb of had kan ik wel wat mee.
Je hebt goedkope en dure synths en van alles er tussen in.
Ik ben (zie reply op flyweight) niet serieus van plan om iets te kopen. mn hok is vol ^^Voor monofoon kies dan een Neutron of wellicht de Nieuwe Proton, ik vind de Neutron zeer geslaagd als monofone bak.
Voor polyfoon vind ik de Deepmind een mooie maar die UB-XA die ik nog niet heb gehad lijkt me ook een hele mooie.
Waarom, als is het niet ervaringsgericht dan kan je toch aan de hand van je impressies wel iets zeggen over de mogelijkheden de je ziet of de klanken die je hoort?

ik gebruik een Behringer XENYX 1003B wat toch echt geen dure mixer is maar nooit iets van gemerkt eerlijk gezegtMja, ook niet altijd.