Lost Warrior - Your Such a Dream

:dj:lekker sfeervolle track.
Kritiek punt:
die 8 bar loop is telang voor een 6 minuut durende track ook al vervang je die met andere instrumenten....gooi er variatie in met een voice sample of bridge iig dat er echt even een variatie in komt en je main loop niet aanwezig is.
Luister naar Deadmua5 of Avicii....die gebruiken aanstekelijke loops net als jouw maar er zit een altijd een goede break in of een ander soort variatie.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar dat is ook wat een track kan maken of breken.
:walker:

Ik dàcht deze al gefeedbacked te hebben, maar in mijn belevingswereld is die feedback wég ! Alleszins, ik heb 'm twee x gehoord en ik vind 'm prima hoor.. Leuke transities (Vengeance??) lekkere groove, mooie geluiden.. Eén dingetje : hij kan met niet blijven boeien zolang.. ofwel zou ik'm korter maken, ofwel nog meer variatie erin steken.

Veel succes !

Gloom.

Misschien pietluttig, maar als taalnazi valt het me op:

Het zou moeten zijn "You're such a dream" (You are such a dream)

Nu staat er eigenlijk "jouw zo'n droom".

Inderdaad Vengeance en ook samples van Splice.

Van Avicci ben ik niet zo'n fan, maar Deadmouse zeer zeker. Heb alleen z'n oudere tracks. Zal wat meer huidige tracks van hem beluisteren en zien of ik het interessanter kan maken. Bij z'n wat oudere tracks is hij redelijk monotoon, maar hij weet wel een goede sfeer neer.

Bedankt allemaal voor de feedback :okdan:

Hey, deze had ik ff gemist. Maar blij dat ik hem alsnog tegenkomen, hier hou ik wel van! De vergelijking met Deadmau5 snap ik helemaal (met Avicii minder, maar die ken ik zelf ook minder). De hele opbouw van dit nummer is naar mijn oren helemaal hoe het moet zijn, dat hoort gewoon zo in deze stijl, niet helemaal eens dus met de eerdere commentaren. Voor mij hoef je dus nix aan te passen, de mix is ook top btw.

Nou dikke track zeg! Dit vind ik dan weer zo'n pareltje uit onverwachte hoek... De side-chaining vanaf 4:25 vind ik wel onprettig overdreven als kanttekening.

Wat ik dus in eerdere post aangaf heeft deze track ergens dus een break nodig waar de main lead/chorus niet in zit.
Dus ik ben zo bijdehand geweest je track tedownloaden van youtube en daar dus een break in tezetten(poging tot) waar the main lead dus weg is en daarna weer terug komt.*D
Nu heb ik dat wel met mijn eigenstijl gedaan maar gaat om het idee wat ik wou laten zien
,hoe breng je variatie erin zodat het niet te eentonig wordt.
Tis verre van klaar natuurlijk maar het gaat om het idee!
Dus gaat niet om of je het mooi vind maar om de structuur van een track varieren waardoor het minder monotoom is ..

Ik heb de track ingekort met de break erin.:okdan:
Dus mensen ga niet oordelen over mix enzv ...tis snel ine lkaar gezet:doei:
Bekijk bijlage break 2.mp3

Back