[Vintage Synth Folder Thread!]

moosonic6ad.jpg

Haha! Dat vind is zo leuk aan die advertenties! Die gasten die er op staan!:dubbel: Ze zien er ook gewoon uit als een Ultimate Synthfreak! Haha!:D

Origineel geplaatst door marcuuu
Hoezo ?

't Is eigenlijk een vrij ingewikkeld verhaal. Kort komt het erop neer dat we afgesproken hadden dat ik een bepaald bedrag zou overschrijven en dat hij, omdat hij de verzendkosten nog niet precies wist, het geld dat zou overschieten terug zou betalen. Nu ja, nooit meer iets gezien van mijn resterende geld. Ik heb nog verschillende mails gestuurd, maar hij zei dat ik hem te laat gecontacteerd heb (ik was namelijk een week op vakantie geweest en daardoor kon ik dus geen mails sturen :confused: ). Dus daardoor heb ik wel wat teveel betaald voor m'n Solina.

Maar wat me het meest ergerde was niet dat ik mijn geld niet terugzag, maar dat die gast zo vervelend arrogant was. Toen ik hem daarop wees begon hij me uit te schelden in alle talen van deze aarde.

Zo zie je maar, 't is niet omdat je een paar hits geschreven hebt, dat je ook nog een aangenaam mens bent ...

Darp

Attachments

• arp2500bro.jpg
    arp2500bro.jpg
    105,3 KB · Bekeken: 105
geen idee wie 't zijn....

Attachments

• arpwing-ii.jpg
    arpwing-ii.jpg
    39 KB · Bekeken: 105
Vocoder

Attachments

• roland vp-330 plus.gif
    roland vp-330 plus.gif
    47,3 KB · Bekeken: 113
Origineel geplaatst door mono-poly
Voor dr Senso

Wow! schrijf je die wel in je nalatenschap als schenking voor het senso-museum? ;)

Ik heb er hier trouwens al meer gezien die daarvoor in aanmerking komen.

De collectie is inmiddels al aardig groot trouwens, dus als er nog verzoekjes zijn voor
plaatjes hier....

Hier is er vast weer een:

Attachments

• syrinxfly50%.jpg
    syrinxfly50%.jpg
    106,9 KB · Bekeken: 95
'k heb hier nog originele folders van een JX-3P en een jupiter 6 aan de muur in een lijst.
Als ik binnenkort tijd heb en beschikking over een camera zal ik ze eens posten.

-C-

Back