Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) sound gaan. Maar verder super goed gedaan, benieuwd naar je volgende!
Wow! Had de link wel aangeklikt, maar niet op de url gelet, is miep je eigen programmeersel? Even more impressed! If so, razend knap man! (NB ben zelf software engineer).
(...) Ben je zo beperkt in je doen en laten met het produceren ? (...)

Een gewone DAW wilde ik ook niet; ik ken mezelf en zou ook daar meteen afgeleid raken door alle mogelijkheden, veel te grote sample libraries, veel te veel keus aan plugins en veel te veel dingetjes om te googlen. Daarom 1 oplossing met 1 type synthesizer en 1 scherm. Geen samples, geen plugins, geen settings. Niks. En nu komt er ineens wel muziek uit 
Thanks again
Yep, dat is mijn eigen programmeersel. En, ja, dat is (nog) best beperkt. Dat is bewust; ik heb een prima gevulde "studio" vol hardware maar kreeg er nooit wat mee afgemaakt, raakte altijd verzand in gedoe met kabels en midi-routing enzoEen gewone DAW wilde ik ook niet; ik ken mezelf en zou ook daar meteen afgeleid raken door alle mogelijkheden, veel te grote sample libraries, veel te veel keus aan plugins en veel te veel dingetjes om te googlen. Daarom 1 oplossing met 1 type synthesizer en 1 scherm. Geen samples, geen plugins, geen settings. Niks. En nu komt er ineens wel muziek uit
Nu nog wel iets te beperkt om echt een nette track te sequencen en goed af te mixen, maar dat komt nog wel. Nu is er alleen een nieuw probleem: ik kom niet meer toe aan verder bouwen want het is veel te leuk om ermee te spelen
![]()
. Heel veel succes met de verdere implementatie!Amazing wat je er allemaal voor over hebt ! Respect !![]()