Andere Hobbies????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Twin-x

Gedeactiveerd account
Was een leuke thread over die films en foto's. We leren elkaar beter kennen.

Maar wat ik graag zou willen weten wat zijn jullie hobby's naast het synth wezen.

De mijne is het verzamelen van zeldzame bandai bouwdoossies en alleen maar robots. Ik kan ze niet bouwen omdat mijn geld eerder opgaat aan een synth als een compressor voor mijn airbrush.

wat voorbeelden.

1.gif

2.gif

3.gif

uuhm, muziek maken, muziek luisteren, dansen op muziek, drinken op muziek, computeren met muziek, werken met muziek, fietsen met muziek, autorijden met muziek... uuh, muziek? :p

Origineel geplaatst door krz
uuhm, muziek maken, muziek luisteren, dansen op muziek, drinken op muziek, computeren met muziek, werken met muziek, fietsen met muziek, autorijden met muziek... uuh, muziek? :p

En ik dacht dat jij zo'n computer junk was?

Films kijken (bios + DVD). Voor de rest niet zo veel. Elke hobby kost geld en tijd, dus meestal heb je er niet zo veel.

Alles wat ik doe is muziek- en/of computergerelateerd.

Ik zou nog wel weer eens willen gaan snowboarden maar ja eerst ff de financien op orde krijgen (dwz geen synths meer kopen).

Tennissen is koel ja.. beetje voetballen op een mooie zomeravond, ATB´en in de blubber in het bos is ook wel te relekserend, anders slibben we helemaal dicht. ;)

Mijn hobby naast muziek is eigenlijk design. Nou is dat een breed woord maar dat uit zich bij mij af en toe in webdesign. Gewoon zelf wat leuke dingen maken voor mijn eigen website. Beetje strakke dingen maken met Photoshop en Flash (en nu ook weer terug naar ordinary [d]html). Hoewel ik periodes heb dat ik er maanden niets mee doe. Muziek blijft toch the ´main´ thing!

Eric

muziek, games, zeilen (heb een eigen boot), drank stoken (heb een eigen lab, laat nog wel eens een foto zien).

Wordt het tijd voor een "Post hier de foto's van je eigen stokerijtje" thread?

--------

[ot] De gezelligheid lijkt weer helemaal terug op het DSF!

Drummen, Counter-Strike enne ehm ja......

Tijd en geld gaat toch gauw in drummen en PC's zitten

Ach, binnenkort ga ik mijn huis mega-opknappen en dan wordt doe-het-zelven automatisch een nieuwe hobby :W

Volgens mij ben ik niet de enige skateboarder hier. Verder (web) design voor m'n werk, bier tappen voor m'n andere werk, bier drinken voor m'n andere hobby. En verder heb ik ook nog 'n studie en 'n vriendin en probeer ik 3x per week hard te lopen. En als ik rijk was zou ik veel vaker gaan snowboarden.

t meeste heeft idd met muziek te maken...beetje draaien, beetje gitaar spelen, beetje drummen. Als t warm is zijn 2 van mijn teergeliefde bezigheden barbequeue-en en terrasje pikken (zoals gister de hele dag). Verder een beetje computerspellekes af en toe, ben ik wel altijd snel op uitgekeken op die dingen. Urbanus-strips lezen...

trouwens wel lachen die robotjes van twin....zo'n dingen zie je best vaak in studios staan bijv bovenop monitors

Origineel geplaatst door Synic
Drummen, Counter-Strike enne ehm ja......

Tijd en geld gaat toch gauw in drummen en PC's zitten

Ach, binnenkort ga ik mijn huis mega-opknappen en dan wordt doe-het-zelven automatisch een nieuwe hobby :W

Waar CS je meestal? kunnen we een keer tegen mekaar (of met elkaar). Ik speel onder de naam "HellBeast" :)

Andere Hobbies????

Feestjes organiseren (Sonic Planet in Perron55),
DJ-en, Films (cult & independent) en mijn Golfje
in de wax zetten :-)

equate.

Origineel geplaatst door DJ41
Waar CS je meestal? kunnen we een keer tegen mekaar (of met elkaar). Ik speel onder de naam "HellBeast" :)
We gebruiken een eigen CS servertje hiervoor.
Ik stuur je wel een PBtje met de link.

We spelen zo'n 2 a 3 keer per week een avondje met 4 tot 6 man.
We zijn er eigenlijk nog maar net een maandje of 2 mee bezig en zijn niet zo fanatiek als de meeste CS-ers.
Als je zin hebt, kun je wel meedoen :)

Ehm...festivals, Metalconcerten, optreden (als zanger;)), Oude tekenfilms zoals He man, Transformers, Ulysses31, Jayce and the wheeled warriors.
Nike's, Blowen, gitaar spelen,rietfluiten maken, Southern comfort, Platen(70's en 80's), Indonesische vliegers, schaken ,Sega Dreamcast, Nintendo spelcomputers en Fietsen.
En natuurlijk met synths freaken!!

Andere hobbies? Huh!?

Nou ja, ga regelmatig naar de sneak of gewoon naar de film. Van alles wat maar niet al teveel hollywood crap. Maar als je regelmatig naar de film gaat raak je een beetje verwend en vind je middelmatige films al gauw niet zo leuk meer.

Af en toe wat gamen RTS & IFPS is ook wel relaxing en met het spelen van MUD ben ik gekapt want dat koste veel tijd. Misschien is een MMORPG wel geinig.

Uitgaan & concerten of een festivalletje is vaak ook erg goed. Het uitgaan om je klem te zuipen zit d'r niet meer bij, maar lekker gezellig met z'n allen lekker feesten is wel OK.

Tsja boeken lezen vind ik wel gaaf maar kost wel erg veel tijd, maar af en toe een museumpje pakken (ja ik ben een saaie lul ;) ) en dan het liefst moderne kunst of zo.

Sporten? Nah! Dan scheur ik liever nog wat rond in m'n oto en speel ik russisch roulette met de flitskasten. ;)

Origineel geplaatst door synthiaks
Oude tekenfilms zoals He man, Transformers, Ulysses31, Jayce and the wheeled warriors.

Veeeeeeeeeet heb jij die oude zooi nog dan. Ulysses31 en jayce heb ik al eeuwen niet meer gezien man.!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back