Andere Hobbies????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
lezen, DJ'en, lezen, koken, mountainbiken, zeilen, hiken, lezen, whiskey drinken, over muziek lullen, lezen, goed (uit) eten, concepten bedenken voor rare producten en services...

noem mij een bourgondische sociale nerd ofzo ;)

Olaf

anders hobbies: PC's (ben ook een beetje game-freak, en nee, ik ben geen tweak-nerd).

Verder doe ik ook veel aan paragliding (ook wel parapente genoemd). Toelichting voor diegenen die niet weten wat paragliding is: met een zeer groot uitgevallen parachute van een berg afvliegen (niet springen, maar vliegen) en vervolgens uren in de lucht blijven.

heheheh, ik heb andere middelen waardoor je uren in de lucht kan blijven, maar toch nog veilig met twee voetjes op de grond.. ;)

Arv

Probleem met jouw middeltjes is volgens mij dat je daar nogwel eens iets van een kater of trip o.i.d. aan over kunt houden :), iets wat bij paragliding toch wat minder gauw gebeurd....

Origineel geplaatst door Synic

We gebruiken een eigen CS servertje hiervoor.
Ik stuur je wel een PBtje met de link.

We spelen zo'n 2 a 3 keer per week een avondje met 4 tot 6 man.
We zijn er eigenlijk nog maar net een maandje of 2 mee bezig en zijn niet zo fanatiek als de meeste CS-ers.
Als je zin hebt, kun je wel meedoen :)
Aanvulling:

Voor CS en TFC check hier:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=19924&t=9059#post19924

Origineel geplaatst door bikkel
Ah een Microsoft Flight Simulator fan

Een MS-FS fan??!! Ik dacht het niet hoor!! :)

Ik doe echt aan paragliding, dus in de zomer in de Franse Alpen lekker hoog vliegen, af en toe eens wat leuke oefeningen doen (steil-spiraal naar beneden ofzo)...
veel beter dan FS...

Hobbies............

Hobbies............

Naast Muziek en Muziek, ben ik een fanatiek bergsporter en ben dan ook minsten 3x per jaar outdoor aan het freaken, op ijs, rots, gletsjers. Daarnaast hou ik mijbezig met oplossingen, ehh hoe moeten we dat zien? Heb met een maat een bedrijfje en wij bedenken goedkope oplossingen voor moeilijke problemen, vooral in de werktuigbouw sfeer. Daarnaast maak ik graag meubels uit RVS. En Repareer ik graag audio apparatuur, van een gettoblaster tot PA versterkers.

Groetjes synthfreak

Origineel geplaatst door synthiaks
Zappa is trouwens ook een leuke en dure hobbie ;)

Dan doe je het toch verkeerd CD's moet je niet in nederland kopen, Kun je beter 2x per jaar naar keulen gaan en dan gewoon 200 euro meenemen. Cd's kosten daar gemiddeld zo'n 12.50 DM ben dit jaar nog niet in Duitsland geweest dus weet niet wat de pris nu in euro's is. Met name CD's van Zappa zijn daar erg goedkoop. En je hoeft er niet naar te zoekn, hebben meestal alles wel op voorraad.

95% muziek maken.
2% tekenen
2% surven (op het Net dan)
1% slapen;)

Ik moet ook nog werken en
daar gaat veel tiijd in zitten:stupid
Maar ja, we hebben een dure hobby,
en die dingen moeten ook betaald worden.

Jah die cd's zijn nog wel te betalen maar als je supergave lp's en bootlegs wilt begint het al gauw duur te worden.

Dan maar alles van Zappa op cd en alles van the mothers op plaat.

Attachments

• ver.jpg
    ver.jpg
    9,1 KB · Bekeken: 66
Buiten muziek is mijn grootste hobby mijn BMW'tje en de daarbijbehorende website: www.bmw316i.nl
Ook behoort uitgaan tot een van mijn favoriete bezigheden. Je kan mij veel vinden in Cubic op zaterdagavond (de KREMLIN-avond). Daar kom ik al zo'n 4-5 jaar... Ook de Lexion behoorde tot mijn favoriete clubs, maar helaas is die ter ziele gegaan op 11 september (heropening grote zaal staat gepland in december dit jaar).

Anders hobbies van mij zijn:

Sportklimmen op een klimmuur of zomers in de rotsen.
Aan me brommer klooien + rijden natuurlijk (Suzuki Tsx)
Beetje achter deze computer zitten kloten.
Feestuuh! :L

Sport ?

Sport ?

Ehh, Skateboarden, Freestyle BMX en Snowboarden.. maar op de een of andere manier kom ik aan alledrie al tijden niet meer toe..

Maar muziek is echt tijdrovend... zowel met TonyBlack als zelf. Met synths, zonder synths.. computer, piano, gitaar..

Origineel geplaatst door bambamstudio
- bord spellen: de colonisten van Catan ed.

Ik heb zo'n gevoel dat weinig mensen dit kennen, stro ruilen? :p

lol geef mij maar schapen want ik heb een schapenhaven. hehe misschien kennen toch meer mensen dat spelleke ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back