bambamstudio
Certified MoogPro
ik heb geen 303.............
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Hobby's.. in jonge jaren veel gesport, [op 1 dag 265 kilometer fietsen, in de brandende zon bij 32 graden, doe dat maar es na].

Origineel geplaatst door EDP
ik brei graag ik ben nu bezig met ondergoed voor de hele familie, dit allemaal gebreid met als motief ons familie wapen.
verder ben ik nu bezig met laplands voor beginners bij de LOI. tjaa ik wil toch weer een beetje mijn talen ophalen.
verder verzamel ik nog pluimvee uit het voormalig oostblok. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een oekrainse dwergkuifhaan mocht iemand er nog eenthe hebben staan graag contact..!(wel een levende natuurlijk)
verder heb ik een zwak voor asfalt, ik heb onlangs een nieuwe asfalteer machine aangeschaft dus in de zomer vakantie ben ik van plan om eens flink de achter tuin onderhanden te nemen.
en als laatste zit ik nog op figuurzagen, ik train twee keer per week en op zondag hebben we dan wedstrijden. we staan nu derde in de pool. ik had het echt in me om prof te worden, maar heb toch maar gekozen voor mijn LOI cursus dus ik begeef me nu bij de zondag amateurs wat overigens erg leuk is

Ben ik 't wel mee eens..Origineel geplaatst door Bahamut
hmmm, andere dingen naast muziek zijn niet echt kwalificeerbaar als hobby