Andere Hobbies????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
man ik voel me gewoon een paria omdat ik colonisten van catan geen ruk aanvind...IEDEREEN die ik ken heeft dat spel....en dan heb ik het niet over 5 of 6 mensen maar minstens 30... ;)

Olaf

Ja, ik ben sinds kort ook verslaafd aan de kolonisten. Alleen wordt het bij ons net zo knokken als met Risk. :)

Mijn andere hobby is o.a. Skaten. En dan niet op van die suffe inline dingen, maar op oldschool zwarte rollerskates :)
Rollerskates.gif

Ah nee he, ook niet kolonisten van Katan.
Zeker ook een zooi Dungeon masters hierzo of van die Magic the Gathering gasten. ;)

Of is er nog iemand hier die aan belleggen doet? Da's gokken voor grote mensen.

hobbies

hobbies

ik brei graag ik ben nu bezig met ondergoed voor de hele familie, dit allemaal gebreid met als motief ons familie wapen.

verder ben ik nu bezig met laplands voor beginners bij de LOI. tjaa ik wil toch weer een beetje mijn talen ophalen.

verder verzamel ik nog pluimvee uit het voormalig oostblok. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een oekrainse dwergkuifhaan mocht iemand er nog eenthe hebben staan graag contact..!(wel een levende natuurlijk)

verder heb ik een zwak voor asfalt, ik heb onlangs een nieuwe asfalteer machine aangeschaft dus in de zomer vakantie ben ik van plan om eens flink de achter tuin onderhanden te nemen.

en als laatste zit ik nog op figuurzagen, ik train twee keer per week en op zondag hebben we dan wedstrijden. we staan nu derde in de pool. ik had het echt in me om prof te worden, maar heb toch maar gekozen voor mijn LOI cursus dus ik begeef me nu bij de zondag amateurs wat overigens erg leuk is

Kolonisten..

Kolonisten..

Elke zoveel tijd kom ik ergens.. en dan hoor ik mensen over stenen, balen hooi en schapen reutelen. Meestal aan de keukentafel van een studentenhuis..

(Wij dronken daar bier en kloven aan gebraden kippen)

Asfalt

Asfalt

verder heb ik een zwak voor asfalt, ik heb onlangs een nieuwe asfalteer machine aangeschaft dus in de zomer vakantie ben ik van plan om eens flink de achter tuin onderhanden te nemen.

Hehe... zoals een oud-collega van mij (ook van JohnnyBusca overigens) altijd verkondigde .. "Asfalt is de mooiste uitvinding die er ooit gedaan is.. ik droom elke nacht van 8 baans snelwegen door 't hele land"

Hobby's.. in jonge jaren veel gesport, [op 1 dag 265 kilometer fietsen, in de brandende zon bij 32 graden, doe dat maar es na].
daar is nu niets meer van over. Ik hou van Arcade games spelen, heel af en toe. Ik bak er niets van. Zie mijn avatar. Heck, als ik ruimte had zou ik graag Crystal Castles willen hebben als arcade machine. Dat spel ROCKS>
En Alkohol is een hobby. Muziek slorpt al mijn tijd op momenteel. Tot mijn ongekend grote plezier.
OK, genoeg geluld, verder met uw MUZIEK!

Naast muziek maken/luisteren mag ik graag:
squashen
mountainbiken
snowboarden
filmen
roken
drinken
en
dsf-fen

Re: hobbies

Re: hobbies

Origineel geplaatst door EDP
ik brei graag ik ben nu bezig met ondergoed voor de hele familie, dit allemaal gebreid met als motief ons familie wapen.

verder ben ik nu bezig met laplands voor beginners bij de LOI. tjaa ik wil toch weer een beetje mijn talen ophalen.

verder verzamel ik nog pluimvee uit het voormalig oostblok. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een oekrainse dwergkuifhaan mocht iemand er nog eenthe hebben staan graag contact..!(wel een levende natuurlijk)

en als laatste zit ik nog op figuurzagen, ik train twee keer per week en op zondag hebben we dan wedstrijden. we staan nu derde in de pool. ik had het echt in me om prof te worden, maar heb toch maar gekozen voor mijn LOI cursus dus ik begeef me nu bij de zondag amateurs wat overigens erg leuk is

En je bakt iedere dag pannenkoeken 8o)

yja buiten muziek muziek en nog eens muziek zeil ik om de twee weken een weekend lang wedstryd heb een scheurbak
genaamd contender

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bahamut
hmmm, andere dingen naast muziek zijn niet echt kwalificeerbaar als hobby
Ben ik 't wel mee eens..

Verder doe ik :
-DVD's kopen/kijken
-(af&toe) squashen
-Synthforummen
-i~netten [zucht]
-slang voeren
-etc.etc.

Uhhh..... Hobby's.... wat een suf begrip eigenlijk. Maar okay, ik heb ook hobby's.....

-LP's verzamelen: vooral de orginele jazz, fusion en funk platen uit jaren '50 '60 & '70. Maar ook elke andere LP of 12inch die ik bijzonder vind.
-Fotografie
-Astronomie (neeeeee, NIET astrologie)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back