micro modular breaksz

??

Effe geluisterd...klinkt idd wel lekker..

Maar what's the fuss all about?...Dit soort sounds krijg ik ook met mn Sherman Filterbank 1...

evengoed nice hoor...;)

Origineel geplaatst door Bass
??

Effe geluisterd...klinkt idd wel lekker..

Maar what's the fuss all about?...Dit soort sounds krijg ik ook met mn Sherman Filterbank 1...

evengoed nice hoor...;)

laat dan maar eens horen.

Origineel geplaatst door isnieZot
laat dan maar eens horen.

ik zit nu op mn W E R K, dus ik heb alleen dit....ik hoef mezelf niet te bewijzen...;) :D :biertje: :peukie:

iets in die richting....

las je zegt dat je dat ook kan, moet je het wel kunnen bewijzen:mexico:

maargoed, jouw voorbeeld lijkt niet op wat ik met de micro modular gedaan heb,
het zijn niet alleen filters en envelope followers maar ook sequencers en digitizers...

Jimi

Et'Voila Reaktor eruitgeknikkerd en heb hier nu een mooie rode jongen staan :okdan:
(om precies te zijn een Nord Modular geen micro)

Weet je Elektrovolt dat je aardig wat teweeg hebt gebracht met je trekkie...
Ik was al van plan om een Nord Modular aan te schaffen maar jou trekkie heeft me over de streep getrokken..
En zo zijn er nog een paar mensen dacht ik zo te lezen :maffia:

Hier een simpel Bassdrumpatchje van mij

Patch

En hier een MP3'tje van de Bassdrum patch

MP3

aangezien het de ouwe-thread-omhoogschopdag is:

Maanantenne is hier te koop op vinyl :D

CS156524-01A-BIG.jpg

Heb je nog een stukje liggen van je track? Zou wel eens willen weten waarover deze thread ging.

Ik hou ook zo van mijn micro modular :D

Het lijkt wel of iemand meteen geinfecteerd raakt, na een micro modular gehoord te hebben. Sind ik dat ding heb wil een vriend van me ook al niks anders dan een micro modular kopen.

Ik doe die van mij nooit weg. Tenzij ik een leuke NM Classic kan kopen voor weinig.

Zal spoedig even wat van mijn zieke drumverkrachtende noord modulair petsjes plaatsen.

Back