Display verlichting (contrast regelaar)

Drifter

Drifting with the flow
Hallo

De display verlichting of contrast verlichting van mijn Akai S3000LX vind ik een beetje swak, is dit slijtage en zo ja is dit te verhelpen??

Groetjes Arnold.

je kunt folie kopen bij een bedrijf in Duitsland ,zon 35eurookes. Zoek en gij zult vinden.Wat een mooi forum is het toch.

:yamaha:

Nou vooruit: www.midi-rakete.de

(akai display folie):eureka: voer voor de zoek machine

Origineel geplaatst door justin
je kunt folie kopen bij een bedrijf in Duitsland ,zon 35eurookes. Zoek en gij zult vinden.Wat een mooi forum is het toch.

Ja dat geloof ik wel maar mijn display ruitje is niet beschadigt, ik bedoel dat de display verlichting (contrast) redelijk swak is, is dit te verhelpen?????

Origineel geplaatst door justin

Sorrie ik heb weer eens niet goed gekeken voor ik antwoord geef, mijn excuses.
Heel erg bedankt voor de tip, ik ga het meteen bestellen.

Hier heb ik op dit moment totaal geen zin in Drifter. Geef ik je een link met informatie,en als je de tijd had genomen het eens te lezen? oja............. ja wat ja.

lezen verschaft informatie en informatie verschaft kennis dus...juist lezen

;)

ps: er zitten volgens mij ook knoppen op je sampler,hoort wel zo

Display Contrast knop push on/off

Ligt het daar nie aan,doe mij een plezier en lees nog eens rustig de informatie door die op de bijgeplaatste link staat.

Cheers.

Het is bekend dat de LCD's op den duur gaan verzwakken of niet meer egaal verlicht worden, dat geldt voor ieder merk. Het kan dus best zijn dat ondanks alle middelen er toch geen goed contrast meer mogelijk is en dan is het vervangen geblazen ;)

:doei:

ik wilde het ook bij mijn SY77 fixen maar toen ik de kap eraf haalde zag ik dat ik nog 23.948 schroeven moest loshalen en 235 kabeltjes. Toen dacht ik: ik zet er wel een normaal lampje op.... :D

Origineel geplaatst door Arv
ik wilde het ook bij mijn SY77 fixen maar toen ik de kap eraf haalde zag ik dat ik nog 23.948 schroeven moest loshalen en 235 kabeltjes. Toen dacht ik: ik zet er wel een normaal lampje op.... :D

dat van dat lampje is heel wonderlijk. Ik heb een uitgedoofde S1100 en een klein spot-lichtje op het display doet wonderen..........

Attachments

• bl.jpg
    bl.jpg
    61,5 KB · Bekeken: 99
Je kunt het originele bestellen bij Fodor Groep ( Servicecentrum B.V. )
57,13 Euro inc BTW en verzendkosten...

Origineel geplaatst door Arv

In de tijd die je nodig had om zo ver te tellen,had je allang de boel vervangen kunnen hebben....:D

( sorry hoor,inkoppertje...;) )

Origineel geplaatst door bambamstudio
idd, je kunt niet alleen aan je contrastknop draaien, maar ook op drukken, als hierdoor je display niet helderder wordt moet je idd de folie vervangen

HAHAHA! Denk je dat ie uitstaat dan of zo? Dan heb je niet veel contrast nee!:stupid

Back