Origineel geplaatst door justin je kunt folie kopen bij een bedrijf in Duitsland ,zon 35eurookes. Zoek en gij zult vinden.Wat een mooi forum is het toch.
Ja dat geloof ik wel maar mijn display ruitje is niet beschadigt, ik bedoel dat de display verlichting (contrast) redelijk swak is, is dit te verhelpen?????
Origineel geplaatst door justin je kunt folie kopen bij een bedrijf in Duitsland ,zon 35eurookes. Zoek en gij zult vinden.Wat een mooi forum is het toch.
Hier heb ik op dit moment totaal geen zin in Drifter. Geef ik je een link met informatie,en als je de tijd had genomen het eens te lezen? oja............. ja wat ja.
lezen verschaft informatie en informatie verschaft kennis dus...juist lezen
Het is bekend dat de LCD's op den duur gaan verzwakken of niet meer egaal verlicht worden, dat geldt voor ieder merk. Het kan dus best zijn dat ondanks alle middelen er toch geen goed contrast meer mogelijk is en dan is het vervangen geblazen
ik wilde het ook bij mijn SY77 fixen maar toen ik de kap eraf haalde zag ik dat ik nog 23.948 schroeven moest loshalen en 235 kabeltjes. Toen dacht ik: ik zet er wel een normaal lampje op....
Origineel geplaatst door Arv ik wilde het ook bij mijn SY77 fixen maar toen ik de kap eraf haalde zag ik dat ik nog 23.948 schroeven moest loshalen en 235 kabeltjes. Toen dacht ik: ik zet er wel een normaal lampje op....
Origineel geplaatst door Arv ik wilde het ook bij mijn SY77 fixen maar toen ik de kap eraf haalde zag ik dat ik nog 23.948 schroeven moest loshalen en 235 kabeltjes. Toen dacht ik: ik zet er wel een normaal lampje op....
Origineel geplaatst door bambamstudio idd, je kunt niet alleen aan je contrastknop draaien, maar ook op drukken, als hierdoor je display niet helderder wordt moet je idd de folie vervangen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.