Origineel geplaatst door Hazes
vifa zelfbouw (veel bang for the buck) op een duson eindversterker (vette shizzle)
Sinds een tijdje met een actieve zelfbouwsub met 2x 10" Vifa's in pushpull-configuratie. Erg fijne combi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hazes
vifa zelfbouw (veel bang for the buck) op een duson eindversterker (vette shizzle)
Origineel geplaatst door n0_key
Hafler TRM8.1
Origineel geplaatst door Construkt
Heb setje Hafler TRM 8.
Heeerlijk gedetailleerd en superfijn om lang naar te luisteren.
Mijn beste aankoop qua muziek apperatuur.
Origineel geplaatst door cirkelzaag
hafler:![]()
2 ribben uit m'n lijf:
Origineel geplaatst door BrayneWave
En geluidtechnisch vind ik ze erg strak...............Maar ja.......de één zal me voor gek verklaren.....de ander is het wel met me eens.
![]()
SMAKEN VERSCHILLEN......maar ik ben er blij mee
maar wat wil je voor zo weinig centen
(in dit geval)Origineel geplaatst door Camiel Toe
KRK rp8.

Origineel geplaatst door Lynxxx
![]()

Origineel geplaatst door Lotuz
Ik heb een setje Phonic P8A monitors. Hebben qua uiterlijk (zowel voor- als achterzijde) wel wat weg van de Behringers. Of ze ook zo klinken, weet ik niet. Mij bevallen ze iig.
Mooie, sfeervolle en cleane set-up. Me likes!![]()
Origineel geplaatst door Exxon
<offtopic>mooie desk, Lotuz. Zelf gebouwd?</offtopic>

Origineel geplaatst door mavn
Ik heb hier dubbele afluistering.
"Quested F11A". Gaan niet zo heel laag, maar zijn in het mid fantastisch gedetaileerd. En ik ken ze als mijn broekzak.
"Zelfbouw speakers". D'appolito design. Gemaakt met zelfbouwproject bij mijn studie. Een eenmalig ontwerp door mijn toenmalige docent die oa diverse commerciële zelfbouwpaketten heeft ontworpen, en bijv ook in het ontwerp team zat voor de behringer truth (welke, als je het totale ontwerp, productie en marketingbudget per speaker bekijkt fantatisch klinken...je wilt niet weten hoe laag dat budget was...) Zijn eigenlijk meer midfields dan nearfields. Je moet minmaal 3 meter afstand nemen voor ze echt loskomen, zeker in het laag. Klinken een tikkeltje Hi-Fi met diep laag en prachtig hoog bij wat achterblijvend mid. Anderzijds zijn ze heel eerlijk Goede mixen klinken goed, matige mixen klinken matig en slechte mixen slecht.
Uiteindelijk vullen beide sets elkaar fantastisch aan. Ik ben er blij mee.

Bah, ik vind die Samson Servo's niet goed klinken, snap eigenlijk niet dat winkels die dingen durven te verkopen. Maar goed heb er ook een hele tijd mee gewerkt, maar helaas nooit naar tevredenheid...Origineel geplaatst door Beat-Me-Up
JBL 4206 set met een Samson 2x160 amp.![]()