Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Flesje
Ik zei Vifa omdat ik de tweeters meende te herkennen... Vifa XT300 ? Volgens mij wel hoor.. edit; zie net van niet dus.
Wellicht is het leuk om zelf een hypex amp te bouwen, met die ucd modules. =class Den niet duur!
Dat hangt er vanaf hoe goed de versterker gebouwd is. In theorie hebben technologieën als Class H en Class D de potentie om superieure klankkwaliteit te leveren en dat zie je bij veel toepassingen ook daadwerkelijk gebeuren. Wanneer de bouwer zijn werk echter niet zo goed heeft gedaan dan merk je dat ook direct, het geluid klinkt dan kil en heeft last van een soort ultrasone vervorming die de hoge frequenties beïnvloed. Indien goed toegepast is deze technologie in alle opzichten beter dan diens voorgangers.Origineel geplaatst door ivosp
Class D heeft een hoog rendement, maar voor de geluidskwaliteit is klasse A/B toch beter?
Origineel geplaatst door FrankH
Dat hangt er vanaf hoe goed de versterker gebouwd is. In theorie hebben technologieën als Class H en Class D de potentie om superieure klankkwaliteit te leveren en dat zie je bij veel toepassingen ook daadwerkelijk gebeuren. Wanneer de bouwer zijn werk echter niet zo goed heeft gedaan dan merk je dat ook direct, het geluid klinkt dan kil en heeft last van een soort ultrasone vervorming die de hoge frequenties beïnvloed. Indien goed toegepast is deze technologie in alle opzichten beter dan diens voorgangers.
Origineel geplaatst door Ro9
Ik denk dat de aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding oorzaak is vh feit dat veel (beginnende) muzikanten ze hebben staan.
Dit wil niet automatisch zeggen dat het de beste zijn ,alhoewel ze wel erg goede reviews krijgen.
Ik praat over Pro-Audio.Origineel geplaatst door ivosp
Wel apart. In caraudio land zie je dat bijna alle topversterkers nog altijd a/b zijn en alleen subwooferversterkers of goedkopere amps klasse D zijn.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen:
Die Yamaha NS10 zijn ook niet de beste monitors maar omdat iedere studio ze had staan hadden ze gezamelijk dezelfde referentie. Daardoor zijn ze nu zo gewild, en niet omdat ze goed klinken.
Origineel geplaatst door mavn
Soory hoor, maar ik ben nog nooit in een echte studio een setje alesis tegengekomen. Op, met alle respect, "slaapkamerstudio's" geloof ik graag dat ze veel gezien zijn...
.Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen:
Die Yamaha NS10 zijn ook niet de beste monitors maar omdat iedere studio ze had staan hadden ze gezamelijk dezelfde referentie. Daardoor zijn ze nu zo gewild, en niet omdat ze goed klinken.
Origineel geplaatst door Maks
nog iemand met genelec 8040's hiero?
ik overweeg ze binnenkort aan te schaffen...