mikemix
push the button!
Origineel geplaatst door fuse
Bert's Beddenparadijs natuurlijk.
Ok, dan is t goed, was al bang dat t voor: "Sjonnies Speaker Kiloknaller" zou worden gebruikt,
want dan had ik gepast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Bert's Beddenparadijs natuurlijk.
Origineel geplaatst door Hanz
Als alles goed gaat krijg ik van de week m'n Tapco S-5's binnen.
![]()
't Zijn vrij nieuwe actieve monitors, designed by Mackie.
Mijn selectiecriteria:
-Grootte (PC speaker formaat)
-Kwaliteit (referentiekwaliteit hoeft niet, wel lekker mee-komen in vergelijking met m'n Sennheiser 580 koptelefoon)
-Prijs
-Prijs
-Prijs
Besteld bij Univers-Sons voor 365 Euro per paar + 15 Euro bezorgkosten.
Da's in ieder geval een berg minder dan Feedback's 229 Euro per stuk.
Enige nadeel: ik heb ze niet kunnen beluisteren.
Dat heb ik bij Feedback wel gedaan met de KRK V4's, de ESI nEear5's, de kleinste Phonics en de digitale Rolandjes (even type vergeten) maar ik vond de KRK's te duur (anders was 't 1e keuze, en trouwens: om onduidelijke redenen niet meer leverbaar ofzo) en de ESI's absoluut geen verbetering t.o.v. standaard PC speakertjes.
Het verschil tussen de KRK's en de anderen kon ik zo 'vlug', op 'n cd'tje en een medewerker die welwillend een paar keer 'n knopje omswitchde toch niet objectief beoordelen. Andere vergelijkingsmogelijkheden zijn er niet echt, ik denk dat je daar vooral in de praktijk achter komt. En natuurlijk dus ook de mening van gebruikers en de pers.
Daarom: In deze thread werden de Tapco's al kort besproken (weinig hands-on referenties), maar Sound-on-Sound heeft net deze maand een lovend review geplaatst. Dàt gaf voor mij persoonlijk de doorslag.
) qua betaal condities?
van...
)Origineel geplaatst door murphf
Kijk voor goede monitor deals hier:
http://www.musicstorekoeln.de/englisch/index.htm
professional recording > monitors > deals
Ik heb (in Europa) nog geen goedkopere winkel gezien. Bedenk wel dat er nog verzendkosten bijkomen.