Hanz
Anonieme Analogist
Het is weer zo ver - December, waarin traditioneel een terugblik op wat er dit jaar is gebeurd op allerlei gebied.
Om die reden leek het me leuk een setje threads te openen waar iedereen de hoogtepunten & dieptepunten (doch immer relevant voor 't DSF) van het jaar kan plaatsen.
Ik heb de volgende threads geplaatst, zodat er wat ordening in kan worden gebracht.
Gaarne on-topic posten...
Dus niet alles bij elkaar, maar sorteren per thread!
Reacties in het kader van feedback / commentaar kan je ook altijd naar me PB'en.
[TERUGBLIK 2003] Beste nieuwe album?
Ik denk hierbij aan enigzins bekende artiesten, dus 'commercieel' verkrijgbare cd's / dvd's enzo.
[TERUGBLIK 2003] Meest tegenvallende nieuwe album?
Ook hier geldt: enigzins bekende artiesten, 'commercieel' verkrijgbare cd's.
[TERUGBLIK 2003] Beste nieuwe synth-product?
Zowel hard- als software. Toongenerators, sequencers, plugins, effecten whatever.
[TERUGBLIK 2003] Meest tegenvallende nieuwe synth-product?
Ook hier: hard- en software, alles rondom synth-gerelateerde muziekproductie.
Om die reden leek het me leuk een setje threads te openen waar iedereen de hoogtepunten & dieptepunten (doch immer relevant voor 't DSF) van het jaar kan plaatsen.
Ik heb de volgende threads geplaatst, zodat er wat ordening in kan worden gebracht.
Gaarne on-topic posten...
Dus niet alles bij elkaar, maar sorteren per thread!Reacties in het kader van feedback / commentaar kan je ook altijd naar me PB'en.
[TERUGBLIK 2003] Beste nieuwe album?
Ik denk hierbij aan enigzins bekende artiesten, dus 'commercieel' verkrijgbare cd's / dvd's enzo.
[TERUGBLIK 2003] Meest tegenvallende nieuwe album?
Ook hier geldt: enigzins bekende artiesten, 'commercieel' verkrijgbare cd's.
[TERUGBLIK 2003] Beste nieuwe synth-product?
Zowel hard- als software. Toongenerators, sequencers, plugins, effecten whatever.
[TERUGBLIK 2003] Meest tegenvallende nieuwe synth-product?
Ook hier: hard- en software, alles rondom synth-gerelateerde muziekproductie.