Wie op synthforum houdt zich bezig met het produceren van hardcore?

mikeyd

Stamgast
Van sommige van jullie is het natuurlijk allang bekend dat ze hardcore producen, maar wie houd zich hier nog meer mee bezig?

Zodat we een soort leden lijstje krijgen van hc producers!
Is altijd makkelijk lijkt me zo! :eureka:

Zet er ook even bij of je alleen maar HC maakt of ook nog andere stromingen!
en een omschrijving industrieel of noem maar op!

----------------
Nou bij deze ik dan!!
Voornamelijk echte partyhardcore!! Niet te duister en industrieel, alhoewel ik dat wel supervet vind!

Ikke ook....hardcore van experimenteel industrial tot hitjeswerk...

niet primair maar wel secundair.. gewoon wat beuktrackjes in combinatie met andere electronische stylen.. "hard-tec"ofzo? kweet niet doe niet aan hokjes beoordeling..

Ben net sinds enkele weken weer begonnen met darkcore produceren. :)
Ook maak ik wel harde industrial tekno.

Vroeger heb ik veel hardcore gemaakt (was overigens niet een groot succes), nu maakt ik over het algemeen vrij rustige music (ambient, underscore, filmmuziek).
Een paar jaar terug heb ik nog een hardcore nummer gemaakt (beetje een combinatie tussen d' n b' en hardcore, was vrij hard igg), alleen werkte ik toen met twee andere gasten samen, ik de muziek maken en de andere twee commentaar en tips geven.
Opzich zou ik wel weer wat hardcore willen gaan maken, maar dan alleen in samenwerkingsverband, dus zijn er nog mensen uit het noorden die zin hebben om samen hardcore (eventueel andere stijlen d'n b'/techno/electronic) te gaan maken.

Maak ook hardcore... Niet echt 1 stijl core, probeer zo gevarieerd mogelijk te blijven!
Net plaatje uitgebracht, Bionic 07!

Vroeger heb ik wel hardcore gemaakt met Impulse Tracker, het enige wat nu nog van mij in die buurt komt zijn mijn happy hardcore nummers. Maar dat hoort volgens sommige wel en voor vele niet onder de hardcore...

Ik zelf probeer altijd een track met een sterke melodie te maken. Deze vind ik dan ook belangrijker dan de kick. Maar de kick's zijn nog steed hard genoeg voor hardcore.;)

Origineel geplaatst door dione
Ikke ook....hardcore van experimenteel industrial tot hitjeswerk...

Pffr....niet zo bescheiden man! Jij en Dhr. Waxweazle/faab zaten/zitten toch wel bij neerlands bekendste hardcore producers...

Maak voornamelijk tekno maar moet zeker w3el een paar keer in de week lekker beuken. Maak dan voornamelijk industial hardcore en gewoon "gas" nummers. ook van een terror track ben ik niet vies maar dat is echt maar zelden.

tJa, ik maak eigenlijk wel hardcore tekno als m'n kop d'r naar staat, maar vaker gewoon tekno zo rond den 170/180 bpm en soms probeer ik er een beetje rave erin te vangen met een knipoog naar vroegah!
:mega:

Ik maak ritmisch industriele muziek en powernoise, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niks met hardcore te maken hebben, want wat ik maak is wat smeriger, maar ook trager en met veel meer breakbeats. Ik kom vaak niet boven de 140 BPM uit. Maar de ervaring leert dan hardcore fans dat geknars ook wel gaaf vinden. Mijn broertje vertelde dat hij die kerel die "poing" gemaakt heeft, zag rondlopen met een Cenobytes (de feesten in Afraka pakhuis) shirt zag rondlopen, dus zet ik het er hier maar bij he? :)

Back