jaimiefanatic
Jaimie Fanatic
wellicht anders dan jullie van mij gewend zijn, daarom deste benieuwder naar jullie reactie!
Jaimie Fanatic - Check This Out!
Jaimie Fanatic - Check This Out!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door isnieZot
de eerste 2 minuten ... niet zomaar wat klikken snap je?
greets isnieZot
top man thanksOrigineel geplaatst door MadR
heb je weer zomaar wat zitten klikken james ?
hehehehe
maar ik vond het ook een beetje tegenvallen ..
en als je dan de electro kant opwil haal die 4*4 beat er dan uit
dat gebroken stuk heeft wel wat maar die 4*4 beat vind ik errrg saai
succes !

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
ligt het dan echt aan mij?! ik vind hem echt zwaar vet, veel variatie in de track..
beats liggen lekker, hij is helder gemixt.. saai vind ik hem verre van..
maybe I'm losing it :confused:

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
wow.. ik vind je kritiek waardevol, maar als je zegt dat de vocal samples 100% fruity zijn dan vind ik dat wel jammer, het is een sample uit een old time klassieker swing beat nummer "BVSMP - I Need You" .. iedereen die die track kent zal bij het horen (denk ik dan) dat gevoel van vroeger terug krijgen.. verder ga ik eens kijken of ik alles wat je adviseerde uit kan proberen, hoewel het natuurlijk wel een track moet blijven op de stijl en met de geluiden die ik leuk vind.. ik wilde meer de electrokant op, vandaar de simpele synth geluiden. Ik vind het wel cool dat je uitvoerig je mening met advies geeft, daar kan ik tenminste wat mee!top man thanks
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik geloof zelf niet dat Jaimy dit gebyte heeft ofzo.
Origineel geplaatst door Solid_Snake
wat is 'gebyte'?

Origineel geplaatst door bobaphat
Mwa ik vind deze track kwa arrangement een beetje overeen komen met die freestylers mix. Ik geloof zelf niet dat Jaimy dit gebyte heeft ofzo.
Ik heb wel een beetje het idee dat je vastzit kwa muzikale ontwikkeling, gebruik je nog steeds Fruity???
Luister je wel genoeg naar andere muziek???
Je nummers doen allemaal wat gedateerd en clichematig aan. Ik denk zelf dat je er goed aan doet om wat meer naar goeie muziek te luisteren, en meer proberen je eigen ding te vinden in alles wat er al gedaan is.
.....er mag wel wat meer "groove" in.Origineel geplaatst door Errol
iets zegt me dat er hier iets niet klopt.
En niet met dit trackje.
Je laatste track die ik hoorde was gewoonweg niet om aan te horen.
Vooral ritmisch klopte er geen moer van.
En nu opeens deze track die mijnsinsziens veel beter in elkaar zit.
ik kan niet geloven dat iemand die eerst met een track komt die zo gammel in elkaar zit nu
opeens wel met iets komt wat het tegenovergestelde is van het vorige.
Of je maakt gebruik van iemand anders zn kwaliteiten en/of je bent in een paar weken zo gegroeid in je timing.
Overigens kan ik in deze track niet echt een elektra feel horen.
Moet je toch wat meer andere beats gebruiken vrees ik.
Voor de rest vind ik het wel wat ouderwets aandoen. Misschien was dat ook de bedoeling.
Fijne jaarovergang
zo mijn pleidooi (omdat sommigen toch dingen zeiden die een reactie vroegen).. graag meer reactie op de track.. 
Origineel geplaatst door donbrasco
mag ik vragen waarom je om commentaar komt vragen? je hebt altijd een weerwoord klaar... wat heeft het dan nog voor een nut om commentaar te geven? no offence..

Origineel geplaatst door MadR
alleen moet je die opmerking over dat iemand anders zijn kwaliteiten gebruikt positief zien
ik zou dat iig wel doen .. als mensen zeggen 'dat heb jij niet gemaakt!'
dan zie ik dat als compliment ....