Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 30 december 2003 #1 't is nie moeiluk... zolang je maar uitgaat van het juiste basismateriaal! Clavia NordModular maakt het wonderkind in je los! M'n nichtje (7 jr.) ging het in ieder geval prima af: Attachments maartje.jpg 21,5 KB · Bekeken: 86
't is nie moeiluk... zolang je maar uitgaat van het juiste basismateriaal! Clavia NordModular maakt het wonderkind in je los! M'n nichtje (7 jr.) ging het in ieder geval prima af:
Bahamut yip yip Lid sinds 28 mei 2002 Berichten 3.683 Locatie Nijmegen 30 december 2003 #2 die kids van tegenwoordig hebben 't maar goed... veel interessanter dan het oude orgel van oma!
Christov Soul Brabo no 1 Lid sinds 30 juli 2003 Berichten 1.996 Locatie Oss 31 december 2003 #3 beter gebruik je die foto als cdhoesje, is een mooie en leuke foto
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 31 december 2003 #4 loike foto idd... en nu nog leren spelen... Origineel geplaatst door Bahamut die kids van tegenwoordig hebben 't maar goed... veel interessanter dan het oude orgel van oma! Zie meer... sjemig idd... Attachments 6_omabaha.zip 8,4 KB · Bekeken: 78
loike foto idd... en nu nog leren spelen... Origineel geplaatst door Bahamut die kids van tegenwoordig hebben 't maar goed... veel interessanter dan het oude orgel van oma! Zie meer... sjemig idd...
gemmetje de ideale schoonzoon Lid sinds 6 Maart 2003 Berichten 4.490 Locatie Eindhoven 31 december 2003 #5 Origineel geplaatst door Christov beter gebruik je die foto als cdhoesje, is een mooie en leuke foto Zie meer... is 'n goeie tip !! Leuke foto idd ! Alleen zou ik haar niet te vaak achter dat ding laten zitten Hanz, anders heeft ze op d'r 18e meer releases op haar naam als jij.........
Origineel geplaatst door Christov beter gebruik je die foto als cdhoesje, is een mooie en leuke foto Zie meer... is 'n goeie tip !! Leuke foto idd ! Alleen zou ik haar niet te vaak achter dat ding laten zitten Hanz, anders heeft ze op d'r 18e meer releases op haar naam als jij.........
Erazotropa Incubating Cell Lid sinds 27 juli 2003 Berichten 1.098 Locatie Hoorn 31 december 2003 #6 Haha kewl! ik heb laatst nog zo'n oude Yamaha orgel uit elkaar gesloopt.. kreeg nog een t$r$ng doodsklap ook.. stekker zat nog in het stopcontact... (just kid'n) Maar op een ouwe fiets moet je het leren,, zeg maar
Haha kewl! ik heb laatst nog zo'n oude Yamaha orgel uit elkaar gesloopt.. kreeg nog een t$r$ng doodsklap ook.. stekker zat nog in het stopcontact... (just kid'n) Maar op een ouwe fiets moet je het leren,, zeg maar