gelukkig 2004!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ga ook maar de beest uithangen in de W2 in den Bosch.

Dat 2003 voor mij snel vergeten mag...(2003 was een vreemd jaar voor mij.)
keb beterende tijden meegemaakt.
Maar 2004 ga ik er tegen aan. Hooft omhoog, borst naar voren en de toetsen voorop.

Ik wens de hele synthforum een heel goed en vooral een muzikaal 2004.:halleluja :okdan: :halleluja

Ik ga samen met mn mooie buuv naar Cafe Anno's in Almere. Als ouwe zak, thehe.

Boeiend.

Ik wens iedereen een herrievol 2004!

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Ik ga samen met mn mooie buuv naar Cafe Anno's in Almere. Als ouwe zak, thehe.

Boeiend.

Ik wens iedereen een herrievol 2004!

Hey! Club Anno in Almere? Legendarisch.. coolste tent op de grote markt!

Origineel geplaatst door Furious5
Hey! Club Anno in Almere? Legendarisch.. coolste tent op de grote markt!
Dat wel. Komt amper BrEeZaH volk binnen. En ook al draaien ze vaak niet mijn herrie, t is nog wel t beste van wat ze daar draaien op de markt. Ja, Hardcore avonden in de Etage. Das wel mijn muziek, maar komt ook veel klootjesvolk.

Dusch... iemand anders vanavond in Anno's?

Eerst even wat drinken bij vrienden en dan op stap. Iedereen een best jaar toegewenst en muziekplezier, enjoy.

:biertje:

Ga zometeen even naar vrienden toe voor een :biertje: en dan even op stap hiero. Dus nie zoveel bijzonders eigenlijk...
Allemaal een gezond en muzikaal 2004 gewenst ..... :doei:
Have fun :)

Wat een onzin, dat oud en nieuw.Vuurwerk om zogemaamd de boze geesten weg te jagen, hahahaha laat me niet lachen .Die boze geesten lachen zich ook kapot. En dan te bedenken dat het mileu nogal belast wordt door al die giftige stoffen uit dat vuurwerk, zware metalen en zo, bodem en grondwatervervuiling.En dan iedereen zich misselijk vreten aan die oliebollen, bah bah ik moet al kotsen als ik er aan denk

Wij gaan vanavond naar een illegale rave tussen Hengelo en Borne. Er wordt een beetje Techno drum &bass en hardstyle gedraaid.

Gelukkig 2004!

Gelukkig 2004!

Blijf aan die knopjes draaien!

2004.jpg

Origineel geplaatst door MIDIoot
Wat een onzin, dat oud en nieuw.Vuurwerk om zogemaamd de boze geesten weg te jagen, hahahaha laat me niet lachen .Die boze geesten lachen zich ook kapot. En dan te bedenken dat het mileu nogal belast wordt door al die giftige stoffen uit dat vuurwerk, zware metalen en zo, bodem en grondwatervervuiling.En dan iedereen zich misselijk vreten aan die oliebollen, bah bah ik moet al kotsen als ik er aan denk

Mee eens. Kerst heb ik al officieel afgeschaft.
En nu merk ik ook dat ik dit niks meer vind.

Dusch, nxt year: nothing. Ik maak me eigen feessie wel.

Ben nu alleen nog wel verplicht de stad in te gaan. Heb entree kaartje gekocht, en mn buuv gaat mee.
Naja, dan maar :peukie: , :biertje: en naar de :dj: luisteren.

happy screwyear! (ik blijf in de abba stemming :P)
dat geldt ook voor de protohuman en voor de sly dog, die hier ergens rondbonjourt :) :mega:

Origineel geplaatst door RelaxZomaniaQ
happy screwyear! (ik blijf in de abba stemming :P)
dat geldt ook voor de protohuman en voor de sly dog, die hier ergens rondbonjourt :) :mega:

wat je zegt! Sly Dog, wat heb je weer lekker bier koud staan! Genieten met volle teugen! "Jammer" dat je er zelf niet bent :D

@ 6TRAK :biertje:

Re: zou het?

Re: zou het?

Origineel geplaatst door EternalFall
Is dit de eerste post in 2004 ?

LOL

EF

damn... heb je soms afgeteld om als eerste te posten of zo?? Geen sociaal leven oid? Vrienden? familie? BIER? neen?

da's jammer.....

dan drink ik nog een biertje met RelaX :biertje:

Re: Re: zou het?

Re: Re: zou het?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
damn... heb je soms afgeteld om als eerste te posten of zo?? Geen sociaal leven oid? Vrienden? familie? BIER? neen?

da's jammer.....

dan drink ik nog een biertje met RelaX :biertje:

jij ook een gelukig nieuw jaar proto ik hoop dat je humeur in de rest van het jaar beter wordt:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back