Simpel proggie om snel VST's te testen

Erazotropa

Incubating Cell
Ik vroeg me eigenlijk af, of er een simpel programmatje bestaat waar je heel snel en simpel een vst kan inladen, en even snel kan bespelen.. zonder compleet sx iedere keer opnieuw te hoeven starten om je nieuwe vst te testen :confused:

Iemand enig idee?

Steinberg V-Stack. Geen sequencer, alleen maar VST-instruments + plugin effecten. Zeg maar de mixer van Cubase, maar dan met een vst-rack erbij. Ik vind hem handig!!

Tnx!,

Ik zal eens gaan kijken of ik daar wat over kan vinden...

Het is neem ik aan geen freeware dus...

In iedergeval bedankt!

Het is geen freeware nee, maar het is geen duur programma hoor. Ongeveer 50 euro ofzo.

Ik heb wel eens iets gelijksoortigs gezien op de CD van de Interface, maar dat was ook geen freeware programmaatje.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Dat Chainer (http://www.xlutop.com/html/chainer.html) ziet er inderdaad erg eenvoudig maar doeltreffend uit.

Dat ga ik eens uitproberen. Als het doet wat het belooft dan is 60 euro een mooie prijs.

Dan zou ik toch voor 50 euro V-Stack kopen. Ziet er stukken beter uit en werkt zeer intuïtief (mengpaneel opzet)

Daarom zeg ik ook dat ik het eerst even ga testen. Ik heb V-Stack inmiddels ook gezien. Waar ik met name op ga letten is uiteraard stabiliteit, maar ook CPU belasting en onnodige complexiteit wat weer ten kosten gaat van de snelheid.

Back