Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
a dat was de vraag mike bgrepe hem niet helemaal geloof ikOrigineel geplaatst door 6 trak
erm... wacht ff... we hebben het nu over de originele 909 toch?
en de vraag was of die note data genereerd als je op de pads drukt (onboard geluiden dus)...
erm... nu begrijp ik het ff niet meer hoorOrigineel geplaatst door MadR
a dat was de vraag mike bgrepe hem niet helemaal geloof ik
maar volgens mij kan het wel ..
er zijn namelijk wel mensen die de shuffle van de tr 909 hebben opgenomen
en dat zal denk ik niet met externe kanaal op de 909 gedaan zijn ..
het gaat mij dus om het feit dat ik de tr909 seq. kan gebruiken om de 9090 aan te sturen !
je hebt dus al een echte 909 en nu wil je met de sequencer van deze original de 9090 weer gaan aansturen? I'm totally confused now...?!??!!

)
)
)
wrm ? er is wel degelijk een verschil in sound parameters tussen de 9090 en een echte 909Origineel geplaatst door 6 trak
erm... nu begrijp ik het ff niet meer hoorje hebt dus al een echte 909 en nu wil je met de sequencer van deze original de 9090 weer gaan aansturen? I'm totally confused now...?!??!!

...erm... laten we een poll starten!Origineel geplaatst door jes303
leuke site maar die voice-over![]()

mij eerlijk gezegd niet... de 707 heeft nl per step maar 1 overall velocity waarde... het master volume word dus aangespast i.p.v. elk geluid apart een velocity mee te geven... wat inhoud dat je een zeer belangrijk aspect van de 9090 verwaarloost...Origineel geplaatst door MadR
(tr707 seq in die 9090 bouwen lijkt me ook een lucky shot !