Origineel geplaatst door mikemix
Dus ik zou daar wel onderscheid in maken.
Hoezo... dat kwam uit 1 of andere test... heeft niets met jouw of mijn mening te maken toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus ik zou daar wel onderscheid in maken.
@ Errol: al gemasterd vanaf een I-pod?![]()

Origineel geplaatst door Errol
Je kan de "pod"op![]()
Origineel geplaatst door demian
En minidisk is weer in het nieuws:
http://www2.tweakers.net/nieuws/30448
klopt dat doet het inderdaad, op 1 of andere manier wordt het meer een geheel.Origineel geplaatst door Bass
Doordat MD van nogal wat datacompressie gebruik maakt, leek het wel alsof mn mixen meer "samensmolten" zoals bij bv analoge tape...!

Origineel geplaatst door Mstudio1
het stotteren / clippen komt door een te hoog input signaal. je moet altijd zorgen dat je MD input signaal toch wel een stukje onder het clipping niveau blijft om dat tikken/stotteren tegen te houden. Eigelijk is het best logisch eigelijk, bij elke opname moet je zorgen dat je input signaal goed gekozen wordt.

Origineel geplaatst door Burp
Ok, dan moet ik daar dus beter op letten. Jammer dat ie dan stottert ipv clipt bijvoorbeeld. Nu gaan er hele happen geluid weg ipv dat er een stuk gewoon flink overstuurd/distorted klinkt (wat voor oefenopnamen niet zo'n ramp is als stotteren) zoals ik dat met opnamens met mijn PC ken als ik niet goed heb ingesteld.
echt balen, maarja hadden ook ff moeten opletten met instellen !Origineel geplaatst door Mstudio1
zo zijn de opnames van ons eerste en enigste live optreden van 1 van onze projecten verloren gegaan door het stotteren van de MDecht balen, maarja hadden ook ff moeten opletten met instellen !
da's echt vervelend , maar ook een reden om nogmaals te gaan optreden !Origineel geplaatst door Mstudio1
zo zijn de opnames van ons eerste en enigste live optreden van 1 van onze projecten verloren gegaan door het stotteren van de MDecht balen, maarja hadden ook ff moeten opletten met instellen !
Origineel geplaatst door Tony Veganza
...Toch maar liever op DAT, MD blijft toch beetje een veredelde MP3-speler. . .
). Of bestaan er wel MD's die dat kunnen?Origineel geplaatst door Burp
... daarop aansluitend... er bestaan MD's die je aan je PC met USB kunt hangen, klinkt hartstikke mooi: opnemen en hup zonder verlies in je PC dumpen en branden die handel! Maar zover ik weet kun je alleen maar van PC naar MD en niet naar MD naar PC (). Of bestaan er wel MD's die dat kunnen?