Sequential Multitrak Kent iemand die?

bambamstudio

Certified MoogPro
Niet dat ik we eentje wil komen, maar is mij te koop aangeboden.

multitrak.jpg

Volgens mij beter dan de sixtrack en vooral in Japan verkocht?

Ik kan het ook mis hebben hoor...

Opvolger van de sixtrak(betere bediening en makkelijker te programmeren) midi, seq, arpeggiator.
Prijs: 150/350 euro's

Heb er ooit eentje overgenomen van "Der Leo". :)

Op zich een leuk ding en heeft ook wel een aardig geluid. Ik was vooral mijn Prophet 600 gewend en zo klonk deze helaas niet. Het dingetje heeft 6x mono out (voor elke voice één)waarmee je grappige dingen kan doen.

Re: Sequential Multitrak Kent iemand die?

Origineel geplaatst door bambamstudio
Niet dat ik we eentje wil komen, maar is mij te koop aangeboden.

multitrak.jpg

Nog even en we gaan je Kluk-kluk noemen.

Ik heb 3 of vier keer een Multi-Trak gehad en het is inderdaad geen Prophet600, maar toch ook niet echt een 6-trak met aparte outputs. Je kan er gekke pads mee maken, en leuke dunne strings en zo. (Of met de unison wat breder..)

Over de prijs: 150-350 euro is echt te weinig volgens mij. Tot voor een half jaar stond op vintagesynth.com een richtprijs van 650 dollar en dat was laag ingeschat (om de een of andere reden staat er nu een veel lagere prijs..); rond de 500 euro zou nog steeds ok moeten zijn, gelet op de specs en in vergelijking met bv de 6-trak of andere aanverwante apparaten.

Klopt, de SixTrak gaat vaak al voor meer weg. Maar ik geloof niet echt dat de MultiTrak makkelijker te programmeren is, het is een iets strakkere SixTrak met een chorus en 6 individuele outputs, meer niet.

Ik geloof dat het keyboard ook iets beter is (velocitysensitive).

Ik doe de mijne ook weg. Liefhebbers? Hij is overigens best goed te programeren. Een stuk makelijker dan een sixtrak in ieder geval. De arpegiator en de sequencer zijn ook een stuk uitgebreider en met midi te klokken. Via het aanslag gevoelige keyboard kun je zaken als de LFO en het filter aansturen. Wel leuk. Hij is in principe dus een stuk uitgebreider dan de sixtrak.

beetje oud...

beetje oud...

ejj.. conso

deze thread is een beetje oud, dus ik weet niet of de koop doorgang kan vinden.

Nee, de mijne is in ieder geval al lang verkocht

Re: Re: Sequential Multitrak Kent iemand die?

Re: Re: Sequential Multitrak Kent iemand die?

Origineel geplaatst door leo
Nog even en we gaan je Kluk-kluk noemen.

Ik heb 3 of vier keer een Multi-Trak gehad en het is inderdaad geen Prophet600, maar toch ook niet echt een 6-trak met aparte outputs. Je kan er gekke pads mee maken, en leuke dunne strings en zo. (Of met de unison wat breder..)

Over de prijs: 150-350 euro is echt te weinig volgens mij. Tot voor een half jaar stond op vintagesynth.com een richtprijs van 650 dollar en dat was laag ingeschat (om de een of andere reden staat er nu een veel lagere prijs..); rond de 500 euro zou nog steeds ok moeten zijn, gelet op de specs en in vergelijking met bv de 6-trak of andere aanverwante apparaten.

Nou, die richtprijzen op vintagesynth.com kloppen ook niet altijd. E-mu Orbit 9090 (dus die eerste) $600... yeah right! In nog geen 600 jaar dat je hem daarvoor kwijt raakt.

Re: beetje oud...

Re: beetje oud...

Origineel geplaatst door I-eye
ejj.. conso

deze thread is een beetje oud, dus ik weet niet of de koop doorgang kan vinden.

Uhhhh, ja ik zie nu ook nog die extra (200)2 in het jaartal en de drie is opeens weg !
Sorry boys, niet goed opgelet !

Origineel geplaatst door bass-molecules
nou de meine mag weg voor 350 euro. hij is in goede staat en hier onder heb je de orginele foto van m'n trakkie:)

Ik stuur je even'n pb-tje.

Back