[industrial triphop?] under the bridge

Finne

downtempo
underthebridge.jpg

Hier een mega-vaag nummer dat ik pas heb gemaakt. Veel rare industrial geluiden en spacey bliepjes.

Gemaakt met Reason 2.5, en veel sample werk :)

under the bridge

Commentaar is zeer welkom :)

Laatst gewijzigd:
Heeeeeeééérlijke track!

er mogen van mij wel wat diepe bassen in, die kick hoor je ook nauwelijks, daar mag af en toe ook een diepere kick in.

verders : -> :halleluja

Thanks, ik ben echter wel tevreden met de kick zoals ie nu is. :)

Ik weet ook niet of ik er wel een baslijn in wil. Hij wordt dan te melodisch denk ik, wil hem lekker freaky houden juist.

klinkt echt lekker dit. mooie geluidskwaliteit ook wel. lekker zuiver, mooie strakke geluidjes zitten er ook in.

wat ik persoonlijk zelf supervet zou vinden is af en toe een lage dreun erdoorheen die je subwoofer lekker laat trillen. dus geen hele bassline melodie ofzo... gewoon af en toe een diepe dreun. dat zou er echt wel in passen hoor.

of een andere optie, zoek eens achter het nummer: "08 - Esem - kyes ivrload" op de cd: "Esem - Serial Human". en luister daar eens naar de basskick.. dat vind ik echt super vette idm op het label Merck.

die basskick in dat nummer is echt SUPER VET en die geluiden erbij heerlijk strak en ruimtelijk... zo een soort basskick in jouw nummer zou zeker niet misstaan.

keep it up :okdan:

Back