Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jammer dat sommige foto's niet meer getoond worden... en katten zijn nu eenmaal moeilijk af te richten.
Gelukkig kan ik wel berichten intikken als hij opschoot ligt.. 
Gewoon iedere keer als ze op je apparatuur gaan zitten nat spuiten dan is het probleem zo opgelost.

De volgende dag heb je nog steeds je katten, maar de apparatuur kan met waterschade bij het grofvuil?![]()
Toch liggen ze als ik tussendoor ff moet ventileren wel vaak op de overloop te wachten.. zo lief..
Heb echt mijn best gedaan met geluidsisolatie de afgelopen maanden, misschien is dat waarom ze die sax verdragen
.. Hier was de ruimte net af en kwamen ze ff koekeloeren.

) 
MacGyverGear : Wat een mooie kat is dat, en lief! Ja,katten...![]()
Hij ziet er nu behaard uit.. maar hij zat onder de vervilte plekken. Die hebben we onder narcose moeten laten wegscheren.. en daarbij had ie ook nog diverse teken in zijn huid.. maar hij leeft weer helemaal op en ziet er goed uit ja.. 
Maar face the facts, in de praktijk heb je als kattenbezitter niets in te brengen...
Bovendien een erg korte vacht en dus is ruiven ook al niet zo'n gedoe.Gewoon iedere keer als ze op je apparatuur gaan zitten nat spuiten dan is het probleem zo opgelost.

De katten die wij nu hebben zijn alletwee super zindelijk.. we worden wel gek van de kattebak steentjes die in hun poten blijven zitten.. die vind je overal.. 

Maar een behoorlijke prijs.. bij ons komen ze gewoon binnenlopen.. 

Bambisk ik heb daar wel een zwak voor.. rugzakjes.. met geduld en tijd kun je heel veel bereiken.. en dan krijg je zoveel liefde terug![]()
en trekken ze toch met mij mee naar boven als ik muziek ga maken

we worden wel gek van de kattebak steentjes die in hun poten blijven zitten.. die vind je overal..
In bijlage mijn 2 schatjes.
katten zijn hoeren die niet luisteren en alles vernielen
Dan willen twee van de drie continu op het toetsenbord staan