MacGyverGear
midi-life crisis
Moest ff zoeken maar heb em gevonden.. XXL doos van de online dierenwinkel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hield wel erg van boom-bap hip-hop, maar dan wel uit de 90's. Alles na 2000 vond ze niks..Haha.. een echte oldskool liefhebsterleuk topic.. hier is mn logeer kat die er gezellig bij kwam zitten als ik met muziek bezig was. Verder een zeer temperamentvol beest.. vrij onberekenbaar qua karakter. Erg nukkig..Hield wel erg van boom-bap hip-hop, maar dan wel uit de 90's. Alles na 2000 vond ze niks..
Bekijk bijlage 3809051
Mooi beestje.
Geeft ze nu een winkje of??

wow.. mooie leeftijd. De huisdieren hier weten we niet exact van hoe oud ze zijn. Geschat op 4 jaar door de dierenarts en de zwarte kat iets ouder. Hopelijk mogen ze nog heel lang hier rondhangen..De mijne is afgelopen maand 21 geworden, dus springen zit er niet meer in, maar op schoot liggen terwijl ik zit te klooien vindt ze nog wel fijn...
...en ik ook.![]()

Met 3 jaar hebben ze nog wel even te gaan....Hopelijk mogen ze nog heel lang hier rondhangen..
Ja zeker. Maar 21 is best wel uitzonderlijk volgens mij. Ik heb een paar keer afscheid moeten nemen van dieren.. bij een dierenarts.. vreselijk.. Heb nog wel foto's van de katten en hond. Geen filmpjes helaas.Met 3 jaar hebben ze nog wel even te gaan....
Met 21....tja.....het gaat best goed, maar je merkt steeds meer dat ze oud is en ik ga er niet van uit dat ze de 22 haalt.
Op zich heb ik daar vrede mee, 21 is geen wiegendood, maar ja afscheid na zo'n lange tijd valt ook niet mee vrees ik.
We mogen in ieder geval niet klagen.
Maar een schatting wordt altijd gedaan op basis van het gebit.. Ze zijn allemaal gezond alleen de zwarte loopt soms wat mank. Kan nog wel uithalen uit als het nodig is.
Lijkt ook wat minder sociaal met soortgenoten dan de andere 2.
Hahaa.. we proberen de katten hier te verzorgen en kammen maar toch lag er bij de laatste trimbeurt van Simba een halve kat naast em toen ie klaar was. Echt niet normaal.Bracht ooit het keyboard van mijn neefje naar de reparateur, een uur later gaat de telefoon, aan de lijn de reparateur die vroeg of mijn zus toevallig een kat kwijt was?
Ik vroeg hoezo? hij antwoordde bij het open maken van het keyboard kwam ik hem tegen. een tennis bal aan kattenhaar kwam er uit.![]()

Ah.. Eens komt het monent maar het doet altijd pijn. Sterkte!Milou vond dat het na 21 jaar en 3 maanden mooi genoeg was geweest.
Vandaag heeft ze het tijdige voor het eeuwige verwisseld en is ze rustig ingeslapen.
Bekijk bijlage 3813463
21 jaar, mooie leeftijd! Sterkte met het gemis de komende tijdMilou vond dat het na 21 jaar en 3 maanden mooi genoeg was geweest.
Vandaag heeft ze het tijdige voor het eeuwige verwisseld en is ze rustig ingeslapen.
Bekijk bijlage 3813463
Wauw 21jaar. Dat is best bijzonder!Milou vond dat het na 21 jaar en 3 maanden mooi genoeg was geweest.
Bekijk bijlage 3813463