gear in combinatie met katten...

leuk topic.. hier is mn logeer kat die er gezellig bij kwam zitten als ik met muziek bezig was. Verder een zeer temperamentvol beest.. vrij onberekenbaar qua karakter. Erg nukkig.. :) Hield wel erg van boom-bap hip-hop, maar dan wel uit de 90's. Alles na 2000 vond ze niks..

f5-kat-600.jpg

leuk topic.. hier is mn logeer kat die er gezellig bij kwam zitten als ik met muziek bezig was. Verder een zeer temperamentvol beest.. vrij onberekenbaar qua karakter. Erg nukkig.. :) Hield wel erg van boom-bap hip-hop, maar dan wel uit de 90's. Alles na 2000 vond ze niks..

Bekijk bijlage 3809051
Haha.. een echte oldskool liefhebster :) Mooi beestje. :luv: Geeft ze nu een winkje of??
Ik denk dat de katten hier niet echt een muzikale voorkeur hebben. Afentoe kijken ze me eens raar aan als ik aan het zingen ben.. en als ik de sax omhang zijn ze ook zo vertrokken.. :D

Zo, het eerste deel van mijn vrije dag zit er ook weer op.. zittend met de katten op schoot.. nog geen gear aangeraakt.. maar dit is ook wat waard.. :)

Gisteren ff een synthje gecheckt op de tafel in de keuken.. Simba lijkt muziek spul altijd interessant te vinden.. Eerder al de MC707 en nu stond er een System 1 en moest er gewoon met neus bovenop zitten.. :D

De mijne is afgelopen maand 21 geworden, dus springen zit er niet meer in, maar op schoot liggen terwijl ik zit te klooien vindt ze nog wel fijn...
...en ik ook. :)
wow.. mooie leeftijd. De huisdieren hier weten we niet exact van hoe oud ze zijn. Geschat op 4 jaar door de dierenarts en de zwarte kat iets ouder. Hopelijk mogen ze nog heel lang hier rondhangen.. :engel:

Hopelijk mogen ze nog heel lang hier rondhangen..
Met 3 jaar hebben ze nog wel even te gaan....
Met 21....tja.....het gaat best goed, maar je merkt steeds meer dat ze oud is en ik ga er niet van uit dat ze de 22 haalt.
Op zich heb ik daar vrede mee, 21 is geen wiegendood, maar ja afscheid na zo'n lange tijd valt ook niet mee vrees ik.
We mogen in ieder geval niet klagen.

Met 3 jaar hebben ze nog wel even te gaan....
Met 21....tja.....het gaat best goed, maar je merkt steeds meer dat ze oud is en ik ga er niet van uit dat ze de 22 haalt.
Op zich heb ik daar vrede mee, 21 is geen wiegendood, maar ja afscheid na zo'n lange tijd valt ook niet mee vrees ik.
We mogen in ieder geval niet klagen.
Ja zeker. Maar 21 is best wel uitzonderlijk volgens mij. Ik heb een paar keer afscheid moeten nemen van dieren.. bij een dierenarts.. vreselijk.. Heb nog wel foto's van de katten en hond. Geen filmpjes helaas.

Ik had mijn bericht even aangepast.. realiseerde me ineens dat het alweer een tijdje terug is dat ze hier kwamen. ;) Maar een schatting wordt altijd gedaan op basis van het gebit.. Ze zijn allemaal gezond alleen de zwarte loopt soms wat mank. Kan nog wel uithalen uit als het nodig is. :) Lijkt ook wat minder sociaal met soortgenoten dan de andere 2.

Bracht ooit het keyboard van mijn neefje naar de reparateur, een uur later gaat de telefoon, aan de lijn de reparateur die vroeg of mijn zus toevallig een kat kwijt was?
Ik vroeg hoezo? hij antwoordde bij het open maken van het keyboard kwam ik hem tegen. een tennis bal aan kattenhaar kwam er uit.:D

Attachments

• P1330373.jpg
    P1330373.jpg
    166 KB · Bekeken: 199
Bracht ooit het keyboard van mijn neefje naar de reparateur, een uur later gaat de telefoon, aan de lijn de reparateur die vroeg of mijn zus toevallig een kat kwijt was?
Ik vroeg hoezo? hij antwoordde bij het open maken van het keyboard kwam ik hem tegen. een tennis bal aan kattenhaar kwam er uit.:D
Hahaa.. we proberen de katten hier te verzorgen en kammen maar toch lag er bij de laatste trimbeurt van Simba een halve kat naast em toen ie klaar was. Echt niet normaal. :D

Dit is trouwens de nieuwste hobby van em. Gaat me plagen achter het gordijn als ik achter de computer zit. Nou, dan pest ik toch terug.. (Sorry van de reclame)

Laatst gewijzigd:
Milou vond dat het na 21 jaar en 3 maanden mooi genoeg was geweest.
Vandaag heeft ze het tijdige voor het eeuwige verwisseld en is ze rustig ingeslapen.

P1090732.JPG

Milou vond dat het na 21 jaar en 3 maanden mooi genoeg was geweest.
Vandaag heeft ze het tijdige voor het eeuwige verwisseld en is ze rustig ingeslapen.

Bekijk bijlage 3813463
Wauw 21jaar. Dat is best bijzonder!
Wij hebben vorig jaar onze kat na 20 jaar en 2 maanden laten inslapen omdat het niet meer ging.
Jullie hebben geen (menselijke) kids toch? Wij hebben er met onze kids een speciale dag van gemaakt. Hadden we alle 4 nodig. Zo'n kat is echt een deel van de de familie.
Heel veel sterkte!

Back