Gevonden ebay koopjes - 2004 - 1e kwartaal

Attachments

• solinastringensemble.jpg
    solinastringensemble.jpg
    12,8 KB · Bekeken: 106
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Succes, ik ben benieuwd!

Nog ruim 17 uur. Ik hoop dat er echt niemand biedt, dan red ik het misschien net. Ik zou hem graag willen hebben.
(Eigenlijk liever nog een vcs3, maar ala.)
Moet ik wel meteen de helft van de spullen die ik nu heb verkopen. Ook weer leuk.

Origineel geplaatst door Leo
Nog ruim 17 uur. Ik hoop dat er echt niemand biedt, dan red ik het misschien net. Ik zou hem graag willen hebben.
(Eigenlijk liever nog een vcs3, maar ala.)
Moet ik wel meteen de helft van de spullen die ik nu heb verkopen. Ook weer leuk.
Tja, je weet het nooit.. het blijft een veiling...

van de week zag ik een perfecte ms404 gaan voor even 50 euro.
ik heb wel eens als enige geboden op een se-1x, omdat iedereen in amerika volgens de verkoper naar de world series zat te kijken.
maar het zal deze keer denk ik anders gaan. ongetwijfeld hebben mensen hem in de smiezen en gaat er vannacht geboden worden. dan schiet ie morgen rond 9 uur nog even naar boven en helaas....

maar wat je zegt: je weet het nooit.

(als je het positief bekijkt, heeft deze verkoper geen negatieve feedbacks. hij heeft helemaal geen feedback?!)

en ja hoor, net uit bed, fris gedoucht: 2 bids - 1550 gbp.
dan zal die rond 10 uur wel naar de 2000 schieten, of daar voorbij!

zat op mijn werk, zeer trage verbinding. heb net voor tijd 1753 geboden, maar werd overboden met 1803. helaas.
het verbaast me dat er niet meer en hoger geboden is. een synthi aks voor rond de 2500 euro is toch niet verkeerd?!

Origineel geplaatst door Leo
zat op mijn werk
Mocht ik dat maar van mijn baas.. ;)

Dat dacht ik ook! Liever een synthiaks als een minimoog.. misschien..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dat dacht ik ook! Liever een synthiaks als een minimoog.. misschien..

voor 2500 zeker!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=38071&item=3701763511

This unit is extremely rare and to my knowledge this is the last one for sale. There are only four in existence. The unit is in excellent condition, and I tested everything to make sure it is in working order. If you are familiar with SEM, Mini, or analog synthesis, then you will know how to use this unit. It has a huge, fat sound, especially for bass. It is monophonic and has 128 RAM / 128 ROM patches. Please read and agree to the shipping terms before bidding. Peavey Paradox Controller and Synth: VCO 1 – Level, width, octave, wave ( Tri, Saw, Square ) VCO 2- Level, width, octave, wave ( Tri, Saw, Square ),Sync, Track, Coarse, Fine Sub Osc-Level, Octave, Coarse, Fine, Track Noise – Level Ext in-Level VCA-Attack, Decay, Sustain, Release, Velocity, Level Sample&Hold-Speed, Sync VCF-Cutoff, Resonance, Env Amt, Velocity, Track, Type (4 pole LP, 2 Pole LP, HP, BP), Attack, Decay, Sustain, Release, Invert LFO 1 / 2- Attack, Speed, Sync, Wave Modulation- 4 assignable sources amount and invert Aux Env-Delay, Attack, Decay, Sustain, Release Arpegiator-On/Off, Latch, Pattern Type, Octave Range, Sync, Meter, Beats per Minute There is also Glide w/Enable, Octave Up/Down, RAM / ROM bank select, Playmode Select, Menu, Execute, Save, Compare and Edit Wheel. There is an Antennae Controller and Ribbon Strip that can be assigned as a modulation source. The rack unit has the analog in and out as well as MIDI IN/Out/Thru. There is volume , power switch, and a display for editing. The two unita are connected by a standard DB-25 cable. The rack is a 220V that was changed to 110V by the factory.
Ziet eruit als een 19" module met controlelr.. Vaag.. Blijkbaar zijn dit prototypes.
a8_1.JPG

en

7a_1.JPG

Hij schijnt nooit buiten japan verkocht te zijn dus idd een leuk collectors item:D Hij ziet er ook best wel cool uit.

Back