OXE 8OP FM Synth

:( Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg er alleen maar wat stomme piepjes uit:(
Ik ben benieuwd wanneer de eerste mooie presets verschijnen op dit forum.
Maar je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken

Email van de maker van deze synth die toch echt de moeite waard is om te proberen:

I want that you know that
I am of vacation, in another city (since day
05/01/2004), but I will try to
solve the bugs
fastest possible.
About Delay and Reverb: they are actived with the
respective MIDI parameter.
It is horrible, I know. In my favourite sequencer
(Cakewalk Sonar) they are
in the default interface with easy access.

Hier gelezen: http://www.kvr-vst.com/forum/viewtopic.php?p=390919

Hehehe... het lijkt wel nationale FM-dag op 't forum! :D

Analoge synths zijn zoooooo.... 2003! :kont:
2004 wordt het jaar van de FM-revival?

(standaard inkopper: dus stort al uw analoge meuk a.u.b. in mijn achtertuin!)

:engel:

Origineel geplaatst door DJ_H@NK
:( Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg er alleen maar wat stomme piepjes uit:(

welkom in de wereld van FM synthese :)

wil 'k 'm net downloaden, doet de link 't niet..... :(

Hmm, volgens mij is zijn web host door de knieen gegaan. Ik krijg in ieder geval een 404.

Origineel geplaatst door cooper
Hmm, volgens mij is zijn web host door de knieen gegaan

idd:

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.29 Server at www.oxesoft.com Port 80

Ook niet gek als er een plaatje van je site op het synthforum wordt ge-deeplinkt :)

:eureka: voor de mensjes die m nog willen downloaden: (ik hoop dat dit mag):

Attachments

• oxefmsynth1.0.zip
    498,7 KB · Bekeken: 90
Bericht door een moderator:
Verplaatst van nieuws naar sofysynths om cosmetische reden. Indien mogelijk, niet deeplinken, maar plaatje ophalen en bij je bericht posten. Dat scheelt synthforum admins weer een boel klachten. Alvast bedankt

Ben er afgelopen dagen even mee aan het stoeien geweest en het is best een leuke plugin. Bassen en strings kun je in ieder geval vrij snel maken met deze VST. Het klinkt allemaal redelijk dunnetjes, maar dat zijn vaak net de geluiden die achteraf enorm bruikbaar blijken. Nu moet ik zeggen dat ik tot nu toe nog niet verder ben gegaan dan 2 operators :)

Origineel geplaatst door MSXUser
Ben er afgelopen dagen even mee aan het stoeien geweest en het is best een leuke plugin. Bassen en strings kun je in ieder geval vrij snel maken met deze VST. Het klinkt allemaal redelijk dunnetjes, maar dat zijn vaak net de geluiden die achteraf enorm bruikbaar blijken. Nu moet ik zeggen dat ik tot nu toe nog niet verder ben gegaan dan 2 operators :)

Laat eens wat horen svp.
of stuur een preset dan kunnen we er allemaal van genieten

Origineel geplaatst door Hanz
Hehehe... het lijkt wel nationale FM-dag op 't forum! :D

Analoge synths zijn zoooooo.... 2003! :kont:
2004 wordt het jaar van de FM-revival?

(standaard inkopper: dus stort al uw analoge meuk a.u.b. in mijn achtertuin!)

:engel:

Moehahaha, ik heb nog mooi een TX81z voor de 2003 prijs van 100 euro kunnen scoren :D

Net gedownload , tof fm synthje , filter klinkt wat slapjes ..maar voor de rest haal je er fijne fm geluiden uit ...
toegevoegd aan het archief ....
Hoort thuis in het rijtje ' de betere freeware ' ( asynth , augur , oatmeal ,taurus )

Back