't Schoot me opeens te binnen (en mede dankzij het feit dat er een stuk of 6 nummertjes aan de top van m'n Winamp playlist staan). Het popi "Tiesto huppelt"-spul hebben we nu wel gehad. De meesten onder ons zullen de heydays van deze twee (of vier als je de mensen achter de schermen meetelt) meegemaakt hebben - in full effect of niet, dat boeit niet zoveel. Wat ik wel weet is dat ik bij No Limit helemaal in de disco uit m'n dak ging en toen ook al tipsy werd van 2 biertjes iets te snel achter elkaar.
Als ik nu terugluister.. tja, wat hoor ik dan eigenlijk? Allemaal spul 'dat je zelf nu ook zou kunnen maken'. Okee, maar dat is een vrij groot percentage van de dance uit die jaren. En nu zitten we hier op een Synthforum met mensen die kijk hebben op compositie, gear, beats en whatever, dus misschien is dat wel iets te makkelijk gezegd. Maar toch een redelijk knappe productie, al ging naar mijn eigen smaak het op een gegeven moment te smooth klinken (kerkorgeltjes in The Real Thing? Jump for joy dat compleet met de happy-stroming meedeinde?)
Dus, werp je mening hier neer!
Als ik nu terugluister.. tja, wat hoor ik dan eigenlijk? Allemaal spul 'dat je zelf nu ook zou kunnen maken'. Okee, maar dat is een vrij groot percentage van de dance uit die jaren. En nu zitten we hier op een Synthforum met mensen die kijk hebben op compositie, gear, beats en whatever, dus misschien is dat wel iets te makkelijk gezegd. Maar toch een redelijk knappe productie, al ging naar mijn eigen smaak het op een gegeven moment te smooth klinken (kerkorgeltjes in The Real Thing? Jump for joy dat compleet met de happy-stroming meedeinde?)
Dus, werp je mening hier neer!

Al moet ik er niet aan denken om die muziek weer iedere dag aan te moeten horen
Ik blijf het productietechnisch wel enorm knap in elkaar vinden zitten trouwens... ik doe het ze absoluut niet na, maar dat zegt niet zoveel