Wat vinden wij van 2Unlimited?

Wat vinden wij van 2Unlimited?

• Wie is 2-oneindig?

Stemmen: 1 1,1%
  • Jeugdtrauma.

Stemmen: 23 25,3%
  • Geweldig vond ik 't niet echt. (anders) was beter.

Stemmen: 16 17,6%
  • Wel aardig, goed exportproduct.

Stemmen: 30 33,0%
  • Helemaal te wap joh!

Stemmen: 21 23,1%

• Totaal aantal stemmers
    91
Ik vond het volkomen kut,als 1e de muziek,en dan dat steenkolen gare amsterdam engels van die gast er overheen.
Sindsdien is "house" ook meer en meer burgelijk geworden.

anita was lekker

ray was een arm wapperaar die ze net zo goed weg hadden kunnen laten

de producers zijn nu vast rijk...

ik zag een tijd geleden een of ander programma waarin ze terug keken op 2ul.
iets van 10 breakups in de geschiedenis of zo, die ray was onwijs dik geworden
maar patste nog als vanouds.

die tweede poging met die twee meisjes was echt een verschrikking.

In de versie van No Limits voor de UK markt lieten ze zelfs de 'rap' van Ray weg,
omdat het gewoon te slecht was :D

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door Blinx
Ik was altijd groot fan van 2unlimited, de producers waren idd belgisch (jean paul coster en nog een gast), voor al de albums en de remixen op de singles waren echt goed!!

Jean paul de Coster en Phil de Wilde, Jean Paul de Coster is nu directeur van Byte records. Trouwens 1 van de Klubbheads (Jan Voermans) heeft nog remixen gemaakt voor 2unlimeted (rio&leJean) :D

Origineel geplaatst door SlamDub
Jean paul de Coster en Phil de Wilde, Jean Paul de Coster is nu directeur van Byte records. Trouwens 1 van de Klubbheads (Jan Voermans) heeft nog remixen gemaakt voor 2unlimeted (rio&leJean) :D

Yep dat waren de itti bitty boozy woozy mixen die waren best goed :)

Origineel geplaatst door Blinx
Yep dat waren de itti bitty boozy woozy mixen die waren best goed :)

Nee, dat was nog voordat de Klubbheads bestonden, toen heten ze nog The Ultimate Seduction, zonder Jan Voermans (Greatski). :D

Origineel geplaatst door ironfreq
Ik denk dat de meeste 'Move on Baby' and 'U & Me' van Cappella nog wel zullen herinneren :)

Ik heb hier wel U Got To Know en U Got To Let The Music in de lijst staan - vooral van die eerste heb ik me lang afgevraagd wat 't nou ook alweer was.

Ik heb nog een paar bandjes met ouder jaren '90 spul, alleen valt er op de normale P2P kanalen niet zoveel van te vinden. Jammer, is toch wel leuk spul. "Botsautomuziek". Je sprong op de kermis in zo'n karretje en als dan -net- dat nummer opkwam - wicked :D.

2 unlimited vond ik te gek vroeger.....:)

dus echt met ray en anita, niet al die andere "nieuwe 2 unlimited's"

Origineel geplaatst door Errol
jongens, behoren jullie tot de doelgroep:

"muziek is niet belangrijk voor ze want daar zijn ze te stom voor, maar omdat het beetje verstand wat ze hebben in hun ballen zit kopen ze wel als er een paar lekkere wijven opstaan."

Nee toch zeker he? Ga dan ook niet iemand afkraken op zn uiterlijk.
het gaat toch ook om het uiterlijk bij dit soort acts... of niet dan?
vandaar dat ik ook zeg: voor de jeugd en voor de oudere jongere een look om naar te kijken... (niet goed gelukt dus)

Ikke was eigenlijk wel fan, jawel....

M'n eerste CD was "Turn up the bass megamix 1990" en al snel volgde "No limits", de hele CD, zo heette die geloof ik. Ik was 13 ofzoiets, m'n pa vond het afgrijselijk, "house", Anita vond ik er spannend bij lopen en de muziek was lekker stads, fris en hip. Perfect voor een jongen die aan de vooravond van zijn puberjaren staat!
(Achteraf blijkt het dan gewoon slimme marketing te zijn op beginnende pubers, maar goed... de uil van Minerva begint haar vlucht bij het vallen van de avond, he.)

Bovendien kon je er lekker hip dat makkelijke uit Amerika overgewaaide "loopstapje" op doen. Och ik heb me wat afgelopen in mijn kamertje met een of andere turn up the bass tape in m'n deck! Helemaal bezweet onder komen, aan tafel schuiven en me hipper dan ooit voelen! Hahaha.... wat een tijden!
Ik weet nog dat ik "een bepaalde snare" altijd enorm tof vond, in alle tracks waarin ie zat en dat waren er nog al wat.... dat bleek veel later de 909 snare te zijn.

Ow en Technotronic vind ik idd. ook stiekem nog aardig okay.... heb er 2 12'' van, op rommelmarkten meegenomen uit "nostalgie".... hahaha, met die rare strakke wielrenpakjes van toen!

Wat een geniale tijden nou ik er zo op terug zit te denken.... ik vond alle house geweldig met van die ultra-simpele 4 a 5 noten deuntjes. Rechter door zee kun je muziek niet brengen ofzo.... en om eerlijk te zijn draai ik die Megamix nog wel 's en geniet ik er nog steeds van.... LFO van LFO was toen al een van mijn favorieten... en de 2 live crew... en hear the drummer get wicked.... en House of Venus met Dish and Tell, welke ik laatst van een goeie vriend eindelijk op 12'' heb gekregen! Dat vind ik zo'n moddervette plaat he..... toen en nog steeds..... en "The Power" van Snap.... hoor ik ook nog steeds erg graag..... ik kan me herrinneren dat ik die plaatjes van de Top 40 of Countdown dan overnam van TV op tape.... MTV was er nog niet. En dan kon je via een of ander gratis (!) Top 40 gidsje van de Free Record shop uitzoeken welke clips er uitgezonden gingen worden.

Damn wat is er veel veranderd..... ik wordt oud!

Origineel geplaatst door Errol
Volgens was 2unlimited Belgisch.
Het waren de producers die de liedjes schreven.

Zwijg ! Ik voel me nog steeds genaaid ! De muziek voor 2UL werd geschreven door een aantal Belgische mensen, waaronder ikzelf.
Echter, op het ogenblik dat ik die muziek maakte wist ik niet dat ik voor 2UL aan het werk was.
Dat heeft men bewust verzwegen en op die manier heb ik, tesamen met nog een paar mensen, een hele hoop geld niet gezien. Het was one big ripp off !
Foute contractjes getekend omdat we niet wisten waar we mee bezig waren. Ik kan je verzekeren dat dit heel hard is aangekomen.
Ik zal geen naam noemen van de grote haai achter dit project, wel dat ie intussen in een kast van een villa woont en zowat iedereen die aan het project meedeed letterlijk bestolen heeft. Wel is het zo dat niemand nog met deze persoon wil werken en al lang niet meer meedraait in de bizznizz, maar dat zal hem wellicht worst wezen, zeker als je weet waar en hoe hij woont.
Toch 1 positief iets : ik heb hieruit lessen getrokken en dit zal me nooit meer gebeuren !

Dat komt nou eenmaal voor in de snel scorende hitwereld. Zeker in de goldrush van de Dens.
Als je twaalftoons seriƫle muziek had gecomponeerd was je waarschijnlijk veel minder geld misgelopen.

Het betaalt zich allemaal weer uit in jullie volgende levens-
mag dit een troost zijn ??
ISPdeRuiter

Ik vondt er niks aan. Die stomme Ray die voor geen meter kon rapen.
Heb een hekel aan die groepjes die eigelijk zelf niks doen.
Ze zijn alleen opgericht om flink geld mee te verdienen.
De muziek kwaliteit doet er niet toe, als het maar zo commercieel mogelijk klinkt.

Laatst gewijzigd:
in die tijd was ik nog jong en onbedorven.
vond toen helemaal te waus (?) maar daar eeh... ben ik nu wat van terug gekomen

Origineel geplaatst door sKeLeTvM Zwijg ! Ik voel me nog steeds genaaid !....

dat kan ik me voorstellen. wat een naaistreek. als ze dat bij mij hadden gedaan en ik had die gast nog een keer ontmoet, had ik hem der echt eentje op zijn bek gegeven.:frons:

Origineel geplaatst door ikke
Nog iets om me als Belg te schamen..:stupid
tering, jullie zitten daar beneden wel met een minderwaardigheidscomplex zeker?

Back