Wat vinden wij van 2Unlimited?

Wat vinden wij van 2Unlimited?

• Wie is 2-oneindig?

Stemmen: 1 1,1%
  • Jeugdtrauma.

Stemmen: 23 25,3%
  • Geweldig vond ik 't niet echt. (anders) was beter.

Stemmen: 16 17,6%
  • Wel aardig, goed exportproduct.

Stemmen: 30 33,0%
  • Helemaal te wap joh!

Stemmen: 21 23,1%

• Totaal aantal stemmers
    91
Origineel geplaatst door 6 trak
dat themaatje van "The Twillightzone" is toch gewoon rechtstreeks gejat van Sandra - Maria Magdalena...?

er is zoveel gejat door hun... het riedeltje van een ander nummer komt uit het tocatta van the phantom of the opera, een klein stukje van 4 maten ofzo, en dan herhalen, herhalen, herhalen...

heden ten dage vind ik het onvoorstelbaar dat ik die muziek toendertijd zo goed vond... :frons:
maargoed, je bent jong, ja wil wat, en je weet niet beter... tegenwoordig zie ik mensjes van diezelfde leeftijd die ik toen had die special D helemaal te gek vinden, of boozywoozy (tijdje terug dan), en al die goedkope troep... dat vind ik dan onbegrijpelijk, maar eigenlijk was ik vroeger precies hetzelfde.
alleen was in die tijd 2 unlimited het enige, en ze zijn toch redelijk lang populair gebleven... tegenwoordig wisselt de muzikale wanproducten erlkaar in razend tempo af.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Ik zal geen naam noemen van de grote haai achter dit project, wel dat ie intussen in een kast van een villa woont en zowat iedereen die aan het project meedeed letterlijk bestolen heeft. Wel is het zo dat niemand nog met deze persoon wil werken en al lang niet meer meedraait in de bizznizz, maar dat zal hem wellicht worst wezen, zeker als je weet waar en hoe hij woont.
Toch 1 positief iets : ik heb hieruit lessen getrokken en dit zal me nooit meer gebeuren !

woont die kerel toevallig niet op de weg naar adegem? villa met blauwzeegroene kleuren?
die man heeft idd een heel heel heeeeel groot huis.

asjemenou...!? :D

Attachments

• raysendex.jpg
    raysendex.jpg
    53,3 KB · Bekeken: 95
Origineel geplaatst door Christov
toen ik 6 was heb ik daar een cd van gekregen
vreemd... ik kan me nl. totaal niet herinneren dat ik ooit Cristov was... vroeger...

Origineel geplaatst door Slipperman
correctie zal wel paint shop pro zijn;)
altijd... zeker en vast slipperken...

ik was zeker fan van 2 unlimited

vond de refreintjes wel altijd erg cool,

klinkt simpel, maar verdomd goed inelkaar gezet voor die tijd.

Als export product zijn ze zeker geslaagd.

BTW. K3 verkoopt en ik vind nog leuk ook , kwa productie dan (wilde dat ik dat kon)

Wie heb ik aan de lijn, hallooo halloooooooo :D

sowhat.

Al kotsend van de commercieele poepgedachte erachter denk ik toch, respect voor hoe ver ze zijn gekomen met dit concept, tamelijk simpele boing boing nummers, maar kijk eens waar ze hebben gespeeld! Dit zelfde idee geldt voor mij een beetje bij id&t... Commercieel commercieel commercieel, toch moet je respect hebben voor hoe ver ze zijn gekomen, van 2 knaapjes Irfan & Duncan die feestjes organiseerden, tot een bedrijf dat een label, diverse sublabels, talloze cd compilaties dvd's, een blad, een radiostation en nu zelfs een eigen mobiele netwerk! Bah wat klink ik pro-id&t. 8).

Ik geef deze draad maar ffies een schop

Gister bij het kijken van de wereld draait door zaten daar ineens jawel Ray en Anita van jawel 2 Unlimited!
Ze zouden binnenkort een optreden gaan doen (waar ben ik ff vergeten) maar er was nog geen spraken van een nieuwe tour, album of wat dan ook

Zou het ze na 10 jaar nog steeds lukken een comeback te maken?

Ik hoop van wel :)

ik zag ze gister ook zitten en dacht gelijk hier moet een thread over komen op synthforum. en wat schetst mijn verbazing...die bestond al in 2004 :D. qua kleding zijn ze er in de jaren iig niet op vooruit gegaan. en die anita had ook niet echt iets zinnigs toe te voegen...wat een doos zeg :stupid

Nee absoluut niet mijn ding.....hun doelgroep was ook 15 jaar geleden de pubertjes....dus was 't al zwaar kinderachtig voor mij omdat ik al richting de dertig ging.
Ook al zag Anita er leuk uit nu nog steeds trouwens dan zegt 't nog steeds niks over de kwaliteit v/d muziek.
Volgens mij is dat ook de reden dat die 2 bij 2(l)ul zijn gehaald om hun uiterlijk en om de nummers in te zingen de muziek werd gemaakt door zo'n producers-koppel.......(misschien mochten ze een keer vieze spelletjes spelen met A.)
'T geld is op dus komen ze weer bij elkaar.......bekende formule toch??
'T kan m'n reet roesten in ieder geval.

meen dat de Belgische 2 unlimited door Frank Jordens werd geproduceerd.. Tenminste dat het die me zelf verteld.. Dus niet Anita en Ray maar die 2 Belgische mokkels.
Romy van Ooijen en Marion van Iwaarden.

2u3.jpg

tsja, het zal je smaak maar wezen :D

2%20Unlimited.jpg

zie ik ray daar een secret handsign geven? :maffia:

Ik zag DWDD ook gister. Leuk om Ray en Anita weer te zien, en in goede doen ook, zo leek het. Maar ze draaiden ook oude clipjes. Sorry, maar die waren mij te gedateerd. Wat ik me dus eigenlijk afvraag: wat mogen we dan verwachten van dat aankomende concert?

En met alle respect voor hun successen, maar die "liedjes" van 2unlimited heb ik nooit echt wat gevonden. Maar da's mijn (bekrompen) mening. :D

Ik zag DWDD ook gister. Leuk om Ray en Anita weer te zien, en in goede doen ook, zo leek het. Maar ze draaiden ook oude clipjes. Sorry, maar die waren mij te gedateerd. Wat ik me dus eigenlijk afvraag: wat mogen we dan verwachten van dat aankomende concert?

En met alle respect voor hun successen, maar die "liedjes" van 2unlimited heb ik nooit echt wat gevonden. Maar da's mijn (bekrompen) mening. :D

het zou een "concert" worden van al de oude nummers. niets nieuws want dat hadden ze niet. zou wat mij betreft ook niet hoeven :bekdicht:

Back