Wat is dit voor advertentie...

ALBINO SCORPION

sixfilth
ik ben niet zo thuis in de keyboards, maar de prijs van dit ding viel me erg op.
de advertentie ziet er verder serieus uit maarre als ik naar het plaatje kijk: een yamaha van 85000,- ??
de specs liegen er verder niet om....

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/keyboards/4363919.html

wat is dat ding? ik ken die yamaha zo 123 niet, mistype in de prijs of heeft yamaha zo'n duur keyboard?

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
ik probeer met het bovengeplaatste geen
adverteerder zwart te maken of iets belachelijks te posten...

Nee, dat doet ie zelf al ! :dubbel:

haha.. goeie grap van die adverteerder maar volgens mij is zo een keyboard echt geen ene drol waard..

hence interne speakers...

Dat is waarschijnlijk het keyboard waar Beethoven op gecomponeerd heeft....

Re: Wat is dit voor advertentie...

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
ik ben niet zo thuis in de keyboards, maar de prijs van dit ding viel me erg op.
de advertentie ziet er verder serieus uit maarre als ik naar het plaatje kijk: een yamaha van 85000,- ??
de specs liegen er verder niet om....

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/keyboards/4363919.html

wat is dat ding? ik ken die yamaha zo 123 niet, mistype in de prijs of heeft yamaha zo'n duur keyboard?

Het enige bord van Yamaha dat zoveel waard is zou misschien een GS-1 zijn, of dat gruwelijk grote 3-klavier-orgel dat nergens meer te vinden is. Maar dit is gewoon een typfout. Misschien verkoopt 'ie z'n auto nu voor maar 500 euro :D. Het ding is volgens mij een PSR-8000 - heeft de EX-set aan boord qua samples als ik het niet mis heb. Aardig, maar geen fortuin.

Dat is denk ik een fout. Als je in marktplaats 850 als prijs zet, komt er automatisch ,00 achter te staan. Dus als je zelf 850,00 typed, maakt marktplaats er 85.000, 00 van. Sorry dat ik er nu de lol vanaf haal, maar ik geloof dat dit wel bewijst dat je altijd even je advertentie moet controleren. Volgens mij gebeurt dit ook bij het bieden, dus pas op! Straks bied je 1000 euro in plaats van 10 op dat leuke servies voor je moeder :)

Zekers ken da!

Ook altijd ff verdomd goed opletten bij het bieden op eBay met de punten en de komma's.
Ik heb ooit eens op het állerlaatste moment up eBay US voor een manual een maximum
bod geplaatst van $ 26,50. Dacht ik....

"Uw bod van $ 2650.00 is bevestigd. Uw bent de hoogste bieder"

Wááááát ?!? :confused:

En twee seconden later:
"Gefeliciteerd! U heeft gewonnen!" :D

Ja, dat raakt je de koekoek! :stupid

Re: Re: Wat is dit voor advertentie...

Re: Re: Wat is dit voor advertentie...

Origineel geplaatst door Yoozer
Het enige bord van Yamaha dat zoveel waard is zou misschien een GS-1 zijn

Hoe zit dat met de GS-2?

Wout