Nou, twee sysex strings achter elkaar heb ik nog niet geprobeerd. Ik weet ook niet of de 'ontvangende partij' dat zo snel aankan, maar je kunt het zeker proberen. Ik heb nu aparte 'controller snapshot request' knoppen toegewezen aan de BCR, los van de program change dingen.
Trouwens, een prog change is natuurlijk geen sysex commando, dus bij nader inzien denk ik niet dat je dat op de bcr gecombineerd krijgt.
Qua programmeerbaarheid vd knoppen: absoluut, aan elke knop of draaiknop kun je eigenlijk alle midi signalen toewijzen die je wilt (1 per knop)
Trouwens, een prog change is natuurlijk geen sysex commando, dus bij nader inzien denk ik niet dat je dat op de bcr gecombineerd krijgt.
Qua programmeerbaarheid vd knoppen: absoluut, aan elke knop of draaiknop kun je eigenlijk alle midi signalen toewijzen die je wilt (1 per knop)
MOOI
Maar nu wil ik een andere subtractor aansturen, maar dan werkt deze preset helaas niet meer, dus alleen met die ene subtractor.

Ik word er gek van, maar na dit weekend zal ik een revieuw van de bcr en bcf icm reason 3 en cubase hier neerzetten