Origineel geplaatst door Flesje
Hee Ross,
Ben je er al iets mee opgeschoten inmiddels? Ik niet igg.
hee gozers, dat probleem had ik ook,
na lang zoeken blijkt dat te maken te hebben met de java versie
het editprogramma is niet getest op de laatst beschikbare java programmatuur (1.5 als ik mij niet vergis)
je moet versie 1.4.2.08 installeren (verkrijgbaar op de Java/sun site; naam even kopieren in google en je hebt hem)
zo heet het bestand:
j2re-1_4_2_08-windows-i586-p-iftw
ik heb sindsdien geen problemen
Ik moet overigens zeggen dat ik het programmeren op de BCR zelf VEEEEL sneller vind gaan, dat gekut op dat schermpje is echt niet aan te bevelen.
ongelofelijk dat ze bij Behringer er zo slordig mee omgaan; ik neem aan dat iedereen hetzelfde probleem er mee heeft
Origineel geplaatst door Flesje
Houd ons op de hoogte als je van Behringer iets terug te horen krijgt!

[/B]
ja dat is een goeie; ik heb een andere vraag gesteld via Behringer
de gang van zaken is dat je:
- eerst je hele doopceel moet intikken
- je vraag formuleert (in mijn geval: bij de subtractorpreset kan ik niet kiezen uit de andere encoder groepen)
- vervolgens een email terugkrijgt of je inderdaad die vraag gesteld hebt
- die email moet je bevestigen
- vervolgens krijg je een (in mijn geval) zinloze vraag over OS, USB driver etc.
- die email moet je bevestigen/beantwoorden
- en ..... vervolgens krijg je "het" antwoord op de vraag; ("de encoder groepen werken alleen op de bovenste encoder rij"; neeeeee ga weg, echt waar ???)
kortom, een typisch staaltje murw maken zodat ze uiteindelijk met één man die support afdeling kunnen runnen
maar over die BCR heb ik trouwens absoluut geen klagen,
het is weliswaar geen plaatwerkuitgevoerd on the road monster, maar hij doet wel wattie doen moet in Reason (holy shit wat een combinatie)
groeten en succes mannen