MAM Taurus

Origineel geplaatst door Blinx
Nope, ik heb ook ff een mailtje gestuurd naar MAM, voor wat mp3 demo's
Als ie niet in productie genomen gaat worden zullen ze dat wel zeggen denk ik

Bespaar je de moeite, die mail-discussie heb ik al met MAM gevoerd. Ze doen heel erg vaag met het excuus dat ze eerst de animo op de amerikaanse afzetmarkt onderzoeken. Als daar genoeg interesse is gaan ze over tot productie. Zo was pakweg anderhalve maand geleden de situatie.

Er komt ook nog een soort van Muzik Messe in Los Angeles (weet niet precies wanneer) waar ze de interesse gaan meten.

All in all it's very :confused: -ing

Mijn correspondentie met MAM

Mijn correspondentie met MAM

Hello Simon,
the NAMM is in January 2004.
Anything else I can´´t tell You at the moment. It depends on the new
distributor ( I hope I can tell You the name in September).
Best regards
Herbert Lutz

> Hello Herbert,
>
> Thank you for the quick reply. I've got yet a few
> questions:
>
> When's de NAMM show in L.A. gonna be held? Will there
> be demo's available after that presentation? And the
> most important question: can you already send me
> somekind of specification-sheet? Me and a lot of other
> synthesizer-users are very curious about the Taurus
> Specs.
>
> Thank you & best regards,
> Simon.

> --- mam management <info@mam-germany.de> wrote:
> > Hello Simon,
> > we are changing our distributing system with another
> > company and I think we
> > will present the Taurus on the NAMM-show in LA.
> > Best regards
> > Herbert

> >
> > > Hello Herbert,
> > >
> > > Recently we had contact about the upcoming Taurus.
> > > Me and some friends wondered why there aren't any demo's
> > > yet available. There must be somekind of prototype, or not? And also, isn't it so that people useally want to
> > > hear demo's before they place a pre-order? I ask this because the actual production of the Taurus will depend on
> > > the amount of pre-orders.

> > > Best regards,
> > > Simon.

Hmm, dat word dus gewoon blijven wachten.

Bij feedback zijn ze trouwens bezig met alle MAM gear aan het dumpen, en het komt niet meer bij ze terug. Hopelijk denkt thoman er anders over

Nope alleen feedback doet geen MAM meer... MAM zegt zelf dat ze doorgaan, maar voor hoelang zeggen ze er niet bij

Tja.. mam is ondertussen overgenomen door terratec misschien dat hun de productie van de taurus op zich gaan nemen maar dat betwijvel ik..

bij verspuy in rotterdam hangt al een aantal mam apparaten in een terratec jasje, maar ik heb het idee dat ze alleen de meest rendabele apparaten nog maken. de vf11 ligt er volgens mij uit en die taurus zal ook wel niks worden, ben ik bang.

gelukkig nog wel volop kopfhörerverstärkers en rackmixertjes. net of we daarop zitten te wachten. en wat filterbakjes.

bij verspuy hangen trouwens ook nog wat oude mam bakkies in de amerikaanse look (next was het merk voor uk en us).
oa een next 11 (vf11) en een mb33 II (weet niet hoe die bij next heet).

wel jammer, want mam is/was ok. geen topkwaliteit maar wel leuke apparaatjes voor weinig.

die herbert heeft volgens mij een vriendin in schiedam trouwens. dus je zou 's kunnen mailen of hij een zootje prototypes en zo meebrengt...

Origineel geplaatst door Blinx
Tja.. mam is ondertussen overgenomen door terratec misschien dat hun de productie van de taurus op zich gaan nemen maar dat betwijvel ik..

MAM overgenomen door Terratec? Nou lekker dan :(

Van mij hoeft het niet meer.

Laatste nieuws

Laatste nieuws

Zojuist contact gehad met Herbert van MAM. De ontwikkeling van de Taurus is voltooid. Alleen nu zijn de productiekosten zo hoog dat MAM er niets mee kan.

De aangekondigde prijzen van circa 250 a 280 euro zijn dus grote kul. Apparaat gaat misschien wel tussen 500 a 700 euro kosten begrijp ik. MAM is in contact met Bob Moog die het apparaat misschien onder zijn naam wil uitbrengen.

Jammer, had me erg verheugd op dit apparaatje. :(

Als er dan echt moog componenten in komen te zitten kan ik het wel begrijpen maar het is wel jammer...

Back