nat of droog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Verbluffingwekkend!

Niet,
ik heb een baard van hier tot tokio 8>

ik scheer nooit.. dat wil zeggen ik heb een tondeuse om het weer tot 1 mm te krijgen na een paar weken ofzo..

gebruik een vintage scheerapparaat,zo'n klassieker van Philips....zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt...

Origineel geplaatst door dione
gebruik een vintage scheerapparaat,zo'n klassieker van Philips....zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt...

die van mij is ook vintage, maar dan van braun. Zo'n brak ding waarvan de stekker er de hele tijd af pleurt....

Origineel geplaatst door ProtoHuman
die van mij is ook vintage, maar dan van braun. Zo'n brak ding waarvan de stekker er de hele tijd af pleurt....

yep...herkenbaar.....soms stopt ie ineens....dan zit de stekker weer een beetje los....

of ik druk per ongeluk op het "tondeuse" apparaatje.....schiet er zo'n zaagje omhoog en begint ie enorme herrie te produceren...

yep...herkenbaar.....soms stopt ie ineens....dan zit de stekker weer een beetje los....

of ik druk per ongeluk op het "tondeuse" apparaatje.....schiet er zo'n zaagje omhoog en begint ie enorme herrie te produceren...
hehe wederom... wederom zeer herkenbaar! 8o)

erm... zaagje? volgens mij zou je dat 'fenomeen' meer kunnen omschrijven als PWM... toch? :D

Laatst gewijzigd:

Wij begrijpen elkaar :D

Ik pak mijn analoge rambo mes en scheer me met huid en al!!}:|
pijn is fijn en bloed is goed.

Origineel geplaatst door t-con
Ik pak mijn analoge rambo mes en scheer me met huid en al!!}:|
pijn is fijn en bloed is goed.

...en je naait jezelf na een dergelijke slachtpartij ook weer netjes dicht ???

:okdan:

Origineel geplaatst door 6 trak
hehe wederom... wederom zeer herkenbaar! 8o)

erm... zaagje? volgens mij zou je dat 'fenomeen' toch meer moeten zijn als PWM... toch? :D

tis in feite een dubbele oscillator.....een blokje met een zaagje....:D

hebben jullie ook eentje met drie scheerkoppen ?

hebben jullie ook eentje met drie scheerkoppen ?

JA ! In de super-stoere kleur: Oranje !

Eigenlijk alleen nog maar in gebruik in geval van heftig verslapen..........

Ik heb een mes van de fabrikant met de tralies, maar dan zonder de tralies... zeg maar.
Kun je je toch nog lekker snijden als je weer eens haast hebt. ;)
Gelukkig heb ik altijd een groot blok (prikkende) aluin tot m'n beschikking.

Ik scheer me eigenlijk alleen wanneer ik zin heb...af en toe dus maar.

uiteraart gemmetje! 8)

ben al weer aan mijn derde klosje van de dag bezig. Ik heb inmiddels een saw over mijn kale koppie lopen.
ahouwa!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back