HARDWARE arpegiator

EviL303

Ouwe rot
Hello,

graag had ik geweten of jullie forummers enkele hardware arpegiators kennen ??
Dus enkel en alleen arpegio ... niet in combinatie met synth ... zelf ken ik die van MAM...

Ben van plan om deze aan te kopen ! Wou gewoon nog ff luisteren of er nog andere bestaan ...

Alvast bedankt !!

:duivels:

Attachments

• cyclone.jpg
    cyclone.jpg
    8,4 KB · Bekeken: 166
Inderdaad die MAM, er is ook een MAM stepsequencer met arpeggator erin, maar die is een beetje lastig te programmeren. Wel een leuke sequencer in ieder geval, misschien dat die MAM arpeggiator wel rchtsreekks uit dat ding komt. Probeer anders eerst een hanleiding ervan te krijgen... Verder zit er ook eentje in een MC-303 die als hardware sequencer op zich ook heel goed te doen én betaalbaar is.

Verder weet ik zo 1, 2, 3 niks leuks.

Snel nog even een midi versie gemaakt die gelijk loopt met je sequencer:

Attachments

• arpeg_midi.pch
    5 KB · Bekeken: 207
Tnx gasten voor de tips !!

Zal waarschijnlijk toch die MAM worden ... is een nieuw bakkie ,en meest uitgebreid denkik !!Zal die zonder sequencer worden daar ik reeds een goeie in bezit heb.

Die korg en oberheim lijken mij niet zo uitgebreid qua mogelijkheden (als je er al één kan vinden) ...in vgl met die van MAM.

:duivels:

PS: ik heb geen NORD modulaRR (toch bedankt!)

Ey meneer de moderator, die afbeelding trekt de hele lay-out uit z'n voegen. Foe! :duivels:

On topic; Waldorf maakt behalve heerlijke salades en synths ook Gekko's.

Wat?!

Ja Gekko's, deze lieve diertjes bevatten arp's en chord mems.

gekko.jpg

:stupid Hahaha... ben ik effe dom... Wil ik eens kijken naar die Akai, denk ik ineens verrek, die heb ik in me rack hangen....:stupid :gaap: :confused: :mega:

Kopen, Evil? hehe...

Op mijn Roland MC-505 zit een prachtige arpegiator die je met midi-out naar alles en nog wat kan sturen ,maar dat is misschien niet wat je bedoelt.

Origineel geplaatst door DJ_H@NK
Op mijn Roland MC-505 zit een prachtige arpegiator die je met midi-out naar alles en nog wat kan sturen ,maar dat is misschien niet wat je bedoelt.

Misschien niet nee..... :)

Origineel geplaatst door EviL 3°3

graag had ik geweten of jullie forummers enkele hardware arpegiators kennen ??
Dus enkel en alleen arpegio ... niet in combinatie met synth

Back