Bobby
.com
Dit vraag ik me al een tijdje af...
zelf merk ik goed dat het niet meer was zoals, zeg maar, 5 jaar geleden.
Op korte tijd is het heel sterk achteruit gegaan. Niet dat ik doof ben hoor, maar scherp kan je het alvast niet meer horen.
Daarom ook dat ik met het DJ'n gestopt ben: anders ging ik er helemaal aan; monitor van slechte kwaliteit naast je richt behoorlijk wat schade aan, kan ik nu wel besluiten.
Ook als ik lang stdio werk doe voel ik dat ik m'n oren te sterk belast soms, maar stoppen terwijl je lekker aant jammenbent? ::: nooit!
hehehe
Maar goed, hoe zit ut met jullie??
cheerz
zelf merk ik goed dat het niet meer was zoals, zeg maar, 5 jaar geleden.
Op korte tijd is het heel sterk achteruit gegaan. Niet dat ik doof ben hoor, maar scherp kan je het alvast niet meer horen.
Daarom ook dat ik met het DJ'n gestopt ben: anders ging ik er helemaal aan; monitor van slechte kwaliteit naast je richt behoorlijk wat schade aan, kan ik nu wel besluiten.
Ook als ik lang stdio werk doe voel ik dat ik m'n oren te sterk belast soms, maar stoppen terwijl je lekker aant jammenbent? ::: nooit!
heheheMaar goed, hoe zit ut met jullie??
cheerz

Vooral in het hoog. Gelukkig werk ik samen met CraZ die wel alles hoort en die dus vaak het hoog eruit draait, omdat ik die er te veel in gooi.