Waarom word de machinedrum zoveel aangeboden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ho stop... niet meer over tiesto lullen,, het ging over de machindrum!!!!

hahahaha

iemand nog iets nuttigs toe te voegen over de machindrum??????

Origineel geplaatst door agressor

(mocht je je trouwens aangevallen voelen,, ik wil er niemand mee aanvallen ofzo hoor.... ik zeg alleen wat ik vind)

Ik voel me niet aangevallen, maar je bent wel mensen aan het aanvallen. Jij vindt iets, maar met die mening val je mensen aan. Dus je moet niet zeggen dat je mensen niet aanvalt, want dat doe je wel. Sorry, maar ik moest op deze uitspraak gewoon ff reageren...

En trouwens, waarom ontaard elke discussie op het Synthforum altijd in gezwam over wie de ware muzikant is, hoeveel en welke apparatuur hij eigenlijk zou moeten gebruiken, enzo? Ook al begin je een thread over hoeveel appelflappen iemand op hemelvaartsdag naar binnen heeft weten te werken met een nijptang, uiteindelijk vervallen we toch weer in een soort nurture-nature debat (je wordt als muzikant geboren - nee, je moet het leren) en bepalen we hoeveel apparatuur iemand mag kopen en welke, hoe oud je moet zijn, etc. Maar gelukkig zijn we er op het einde altijd over eens wie de echte schuldige is: DJ Tiesto.

Klopt hoor, mensen, DJ TIESTO is de DUIVEL. BEELZEBUB, SATAN, LUCIFER. Ik weet zeker dat hij, als we sterven en we niet in de hemel komen, dat hij daar ons staat op te wachten met zijn rotmuziek. O, dat is waar, iemand anders zijn rotmuziek, want hij maakt het zelf niet! Samen met zijn engineer staat hij ons bij de hellepoort te verwelkomen...

*D

Let op: deze post is een beetje ironisch.

hahahahaha :biertje:
sommige mensen reageren wel bot zeg, ik heb alles netjes geformuleerd, benadeel niemand, en toch moet er iemand weer doen alsof ik de aanstichter ben van iets ;)
dat van tiesto was toch maar een geintje, dat had je toch wel door, al die HAHAHAHAHA's eronder :D
toevallig vind ik de plaatjes van tiesto altijd erg leuk. alleen hij is zo gemaakt.

en met mijn uitspraken val ik niemand aan, ik zeg alleen dat ik het vervelend vind dat de guppekoppen tegenwoordig alles doen om erbij te horen. en niet alleen jongeren, ook ouderen!
Ik heb een afkeer tegen mensen die muziek puur alleen doen om geld te verdienen, dat zijn er genoeg.
Ik ken ook muziekkanten die met tegenzin optreden.... treedt dan niet op. word dan melkboer!
daar ging het mij om.

Iedereen van welke leeftijd ook.... MAAK MUZIEK!!!!! op wat voor manier dan ook. probeer de piano, de gitaar, de drums, de blokfluit, de dwarsfluit, de fluitketelfluit voor mijn part... maar ga het doen omdat je het wilt, omdat je het kunt, omdat je het doet met je hart, en niet omdat je ff gauw een paar zakcentjes te verdienen.... daarvoor is het nooit bedoeld!

en nu hou ik er over op... ik bied alvast mijn excuses aan, aan de mensen die ik nu weer benadeeld heb :bekdicht:

het ging niet over tiesto, over 14 jarigen met dure instrumenten, het ging erover waarom ik momenteel (niet alleen vandaag uiteraard) de machindrum zoveel gedumpt zie worden voor lage prijzen...... er zijn redenen genoeg gegeven.

en om alvast een nieuwe nutteloze discussie te voorkomen.... alles wat ik met muziek doe is op non profit... de platen die ik maak, zijn alleen voor mijzelf en bevriende jocks... als ik een keer op locatie draai, heeft dat een speciale reden, en ik vraag geen 3000 euro per uur, belachelijk vinnik het!

Allemaal bedankt voor de bijdragen, het waren weer leerzame dagen!

DOEI!

Origineel geplaatst door Fokov

Let op: deze post is een beetje ironisch.
nou vooruit dan...

vind deze reactie wel onnodig aangezien er nergens negatieve gevoelens in deze thread sluimeren, en als die er misschien waren zijn die allang gladgestreken. met zo n reactie maak je echter de sfeer grimmiger, terwijl ik dit juist een leuke semi off topic zwans thread vond. nou moet er ineens weer opgelet worden om niet teveel mensen voor t hoofd te stoten etc

ach ja

Origineel geplaatst door agressor
Allemaal bedankt voor de bijdragen, het waren weer leerzame dagen!

DOEI!
dus sluit ik hem.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back